Home > Αυτοκίνητο > Ένα Tesla Model S 90D έχει διανύσει περίπου 650.000 χλμ. σε λιγότερο από 3 χρόνια

Ένα Tesla Model S 90D έχει διανύσει περίπου 650.000 χλμ. σε λιγότερο από 3 χρόνια

Ένα Tesla Model S 90D έχει διανύσει περίπου 650.000 χλμ. σε λιγότερο από 3 χρόνια

H Tesloop είναι μια εταιρία που προσφέρει υπηρεσίες μεταφοράς σε επιλεγμένες διαδρομές στη Νότια Καλιφόρνια και τη Νεβάδα. Το 2015 αγόρασε το πρώτο της αυτοκίνητο, που δεν ήταν άλλο από ένα Model S 90D, το οποίο ονομάστηκε eHawk. Από τότε το eHawk έχει διανύσει περισσότερα από 400.000 μίλια (644.000 χλμ.), κάτι που το κάνει να είναι το Model S με τα περισσότερα καταγεγραμμένα χιλιόμετρα στον κόσμο.

Σύμφωνα με την Tesloop, το αυτοκίνητο “γράφει” περίπου 17.000 μίλια (27.370 χλμ) το μήνα, και από την πρώτη ημέρα κυκλοφορίας του αυτοκινήτου υπήρξαν τρεις μεγάλες επισκευές. Η πρώτη – η αντικατάσταση του μπροστά ηλεκτροκινητήρα – έγινε στα μόλις 36.404 μίλια (58.610 χλμ), ενώ άλλες μικρότερες ήταν η βαθμονόμηση της ηλιοροφής, η αντικατάσταση της χειρολαβής στην πόρτα του οδηγού, και αρκετές αντικαταστάσεις ελαστικών.

Το eHawk έχει επίσης αλλάξει δύο φορές μπαταρία, την πρώτη φορά τον Αύγουστο του 2016 με 194.237 μίλια (31.721 χλμ) και τη δεύτερη τον Ιανουάριο του 2018 στα 324.044 μίλια (521.710 χλμ.). Σύμφωνα με την Tesloop, η πρώτη μπαταρία είχε χάσει μόλις 6% της αποθηκευμένης ενέργειας της, ενώ η υποβάθμιση για τη δεύτερη μπαταρία ήταν περίπου 22%. Αυτό είναι αναμενόμενο, καθώς το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί το δίκτυο Supercharger της Tesla πολλές φορές μέσα στην ημέρα, φορτίζοντας 95-100% αντί για το συνιστώμενο 90-95%.

Η πρώτη αντικατάσταση της μπαταρίας θα μπορούσε να είχε αναβληθεί, εάν είχε γίνει διαθέσιμη νωρίτερα η ενημέρωση του λογισμικού. Το eHawk αντιμετώπιζε ένα πρόβλημα όπου ο εκτιμητής αυτονομίας έδειχνε λανθασμένο νούμερο, με την Tesla να δηλώνει ότι αυτό ήταν ένα πρόβλημα με τον τρόπο με τον οποίο το λογισμικό υπολογίζει την αυτονομία της μπαταρίας.

Η δεύτερη μπαταρία αντικαταστάθηκε για λόγο που δεν σχετίζεται με αυτήν. Και οι δύο μπαταρίες, καθώς και ο μπροστά ηλεκτροκινητήρας αντικαταστάθηκαν δωρεάν, καθώς καλύπτωνται από την οκταετή εγγύηση της εταιρίας. Η εταιρεία εκτιμά ότι μπορεί να διανύσει με το eHawk άλλα επιπλέον 600.000 μίλια (966.000 χλμ) πριν λήξει η εγγύηση.

Η Tesloop αναφέρει ότι η συνολική συντήρηση του αυτοκινήτου για τα 400.000 μίλια ανέρχεται σε περίπου 19.000 δολάρια (€16.310), ή περίπου 0.05 δολάρια/μίλι. Η εταιρεία εκτιμά ότι το συνολικό κόστος συντήρησης για ένα Lincoln Town Car ή μιας Mercedes GLS είναι περίπου $ 88.500 ($ 0.22/μίλι) και $ 98.900 ($ 0.25 / μίλι) αντίστοιχα για τα ίδια διανυθέντα μίλια.

Τέλος, η Tesloop διαθέτει και μερικά Tesla Model X για τις ίδιες υπηρεσίες, με το ένα να έχει περισσότερα από 300.000 μίλια (483.000 χλμ).

Διαβάστε περισσότερα στο newslog.gr

Newslog – Αυτοκίνητο