Home > Αυτοκίνητο > Αυτές είναι οι πιο αξιόπιστες και οι πιο αναξιόπιστες μάρκες αυτοκινήτων

Αυτές είναι οι πιο αξιόπιστες και οι πιο αναξιόπιστες μάρκες αυτοκινήτων

Αυτές είναι οι πιο αξιόπιστες και οι πιο αναξιόπιστες μάρκες αυτοκινήτων

Για ακόμη μια χρονιά η J.D. Power and Associates ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της φετινής ετήσιας έρευνας αξιοπιστίας Vehicle Dependability Study, εκεί όπου η Lexus, για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, βρέθηκε στην πρώτη θέση, με την Porsche να την ακολουθεί με μόλις 1 βαθμό διαφορά. Η φετινή έρευνα, σε αντίθεση με την περσινή, καταγράφει μείωση των προβλημάτων στα αυτοκίνητα.

Η Lexus είχε 99 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα, με την Porsche να είχε 100. Η Buick ακολουθεί με 116 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα, και η Infinit με 120 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα. Στη τελευταία θέση βρέθηκε η Chrysler με 211 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα, ενώ μια θέση πιο πάνω η Land Rover με 204 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα. Η Fiat είναι η εταιρία που παρουσίασε τη μεγαλύτερη βελτίωση μιας και από τα 298 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα το 2017, φέτος το νούμερο μειώθηκε κατά 106 προβλήματα, στα 192 ανά 100 αυτοκίνητα.

Από πλευράς εταιριών. 6 μοντέλα της Toyota και της Lexus, περισσότερα από κάθε αυτοκινητοβιομηχανία (Lexus CT, Lexus ES, Lexus GS, Lexus RX, Toyota Prius και Toyota Tacoma) ηγούνται στις κατηγορίες τους, ενώ 5 της General Motors βρέθηκαν στη κορυφή στις κατηγορίες τους (Buick LaCrosse, Chevrolet Equinox, Chevrolet Malibu, Chevrolet Traverse και Chevrolet Silverado).

Ο μέσος όρος προβλημάτων ανά 100 αυτοκίνητα, φέτος είναι 142, 12 λιγότερα σε σχέση με τα 156 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα της περσινής έρευνας, βελτίωση κατά 9%. Τα προβλήματα εντοπίζονται στον κινητήρα και στη μετάδοση, στο εσωτερικό, στην οδηγική εμπειρία, στις οθόνες των συστημάτων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, στο σύστημα σύνδεσης Bluetooth και στα συστήματα φωνητικών εντολών, στα συστήματα κλιματισμού, στα καθίσματα αλλά και στο εξωτερικό. Αξίζει να σημειωθεί πως τα προβλήματα των συστημάτων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, όπως και των συστημάτων πλοήγησης, αντιπροσωπεύουν το περισσότερο ποσοστό. Συνολικά στην έρευνα αξιολογούνται 177 πιθανά προβλήματα που χωρίζονται σε 8 κατηγορίες.

Στην έρευνα συμμετείχαν 36.896 πρώτοι ιδιοκτήτες μοντέλων αυτοκινήτων από αυτοκινητοβιομηχανίες, που τα έχουν στη κατοχή τους 3 χρόνια. Στην λίστα της έρευνας δεν συμπεριλαμβάνεται η Smart και η Tesla λόγω του μικρού μεγέθους του δείγματος. Είναι η 29η χρονιά που η JD Power δημοσιεύει τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης έρευνας.

Διαβάστε περισσότερα στο newslog.gr

Newslog – Αυτοκίνητο