Home > Αυτοκίνητο > Δοκιμάζουμε το νέο Citroen C3 diesel

Δοκιμάζουμε το νέο Citroen C3 diesel

Δοκιμάζουμε το νέο Citroen C3 diesel

Εχουμε στα χέρια μας το ολοκαίνουριο Citroen C3 1.6 lt Blue HDi απόδοσης 75 PS.Η Citroen με το ολοκαίνουριο C3 επιστρέφει στις θεμελιώδεις αξίες της: μοναδική αισθητική, άνετες μετακινήσεις, οικονομία. Αυτά φτάνουν για να φλερτάρεις με την κορυφή.

Του Τάκη Πουρναράκη

Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που εντυπωσιάζει αισθητικά χάρη στον ισορροπημένο συνδυασμό χρωμάτων και σχημάτων. Παρατηρώντας το εξωτερικά έχεις την αίσθηση ότι ο σχεδιαστής του χρησιμοποίησε άπειρα παραλληλόγραμμα, τετράγωνα ή μη, με το τελικό αποτέλεσμα να είναι εντυπωσιακό. Ο συνδυασμός που είχε το αυτοκίνητο δοκιμής μας ήταν άσπρο, το βασικό χρώμα, με μαύρα airbumps και προφυλακτήρες και κόκκινη οροφή. Μάλιστα υπάρχουν 36 διαφορετικοί συνδυασμοί διαθέσιμοι ώστε να βρείτε το C3 της αρέσκειάς σας.

Στο εσωτερικό σε κερδίζουν η απλότητα και η ευρυχωρία. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η οθόνη αφής 7 ιντσών που ξεχωρίζει για την ευκολία χρήσης. Είναι χαρακτηριστικό ότι δέχεται και φωνητικές εντολές. Γενικά, η εργονομία παίρνει άριστα με τα μεγάλα εύχρηστα πλήκτρα και τον ευανάγνωστο πίνακα οργάνων. Το νέο C3 είναι μεγαλύτερο από τον προκάτοχό του και ξεχωρίζει όχι μόνο για την ευρηματική του σχεδίαση, αλλά και για την ποιότητα των υλικών. Οι πίσω επιβάτες κάθονται άνετα για το μήκος του αυτοκινήτου (4 m) ενώ έχει γίνει άριστη εκμετάλλευση χώρων. Το C3 είναι ικανοποιητικό για μια τριμελή ή τετραμελή οικογένεια που έχει αυτό ως μοναδικό αυτοκίνητο. Επίσης, είναι εμφανής η προσοχή που έδωσαν οι σχεδιαστές στους χώρους για τα μικροαντικείμενα.

 
Ο νέος πετρελαιοκινητήρας Blue HDi 1.6 lt προδιαγραφών Euro 6 έχει δύο εκδόσεις, με 75 PS και 100 PS. Εμείς είχαμε στα χέρια μας την έκδοση των 75 PS με ροπή εντυπωσιακή από το ρελαντί. Ο νέος αυτός κινητήρας δεν έχει τη χαρακτηριστική χροιά των πετρελαιοκινητήρων στο ρελαντί και η ποιότητα λειτουργίας του είναι ραφιναρισμένη. Η κλιμάκωση του 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων είναι αραιή και συντελεί ακόμη περισσότερο στον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Το νέο C3 είναι επικεντρωμένο στις άνετες, trendy, αστικές μετακινήσεις. Απευθύνεται σε όσους ενδιαφέρονται να μετακινούνται με στυλ, χωρίς όμως να στερούνται σε άνεση και με το ελάχιστο δυνατό κόστος. Αν κάποιος ψάχνει τον πυρήνα φιλοσοφίας του C3, τότε πρέπει να δει την ανάρτηση. Κάτω από το πρόγραμμα Advance Comfort, η Citroen εξοπλίζει το C3 με μια γαλλική ανάρτηση από τα παλιά όσον αφορά την ενδοτικότητα. Η υψηλή ακαμψία του πλαισίου σε συνδυασμό με την άνεση των καθισμάτων προσφέρει σε οδηγό και επιβαίνοντες ένα πρωτόγνωρο για την κατηγορία επίπεδο άνεσης.
 
Η ηχομόνωση της καμπίνας είναι εντυπωσιακή, ενώ η αίσθηση του τιμονιού σε δρόμο με στροφές θυμίζει τον οικογενειακό προσανατολισμό του μοντέλου. Ενδιαφέρον έχει και το σύστημα ConnectedCam. Είναι μια κάμερα τοποθετημένη στον κεντρικό καθρέφτη, με ευρυγώνιο φακό 120 μοιρών, που δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να αποτυπώσει με το πάτημα ενός πλήκτρου σε φωτογραφία ή βίντεο ό,τι ενδιαφέρον. Ειδικά σε περίπτωση ατυχήματος η κάμερα αποθηκεύει αυτόματα τα δευτερόλεπτα πριν και μετά το συμβάν. Αξίζει να τονίσουμε ότι δεν μας έλειψε πουθενά η δύναμη, δεν τίθεται θέμα ενεργητικής ασφάλειας. Αν πρωταρχικός σας στόχος είναι η οικονομία, τότε ο πετρελαιοκινητήρας των 75 PS, θα σας καλύψει πλήρως.
 Το νέο C3 είναι μια ολοκληρωμένη πρόταση, απέχει πάρα πολύ σε ποιότητα, άνεση και οδική συμπεριφορά από το μοντέλο που αντικαθιστά και αξίζει να το δείτε προσεκτικά αν ψάχνετε στη συγκεκριμένη κατηγορία.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.560 cc
Ισχύς : 75/3.500 PS/rpm
Ροπή: 23,6/1.750 kgm/rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 5 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 169 km/h
Επιτάχυνση 0-100 (km): 15,5 sec
Μεικτή κατανάλωση: 5.1 lt/km (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 93 gr/km
Βάρος: 1.165 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 3.996/1.749/1.474 mm
Χώρος αποσκευών: 300 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 84 €
Τιμή: από 14.500 €

Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι! Aποστολή Ακολουθήστε μας στα

Διαβάστε περισσότερα στο newslog.gr

Newslog – Αυτοκίνητο