Home > Αυτοκίνητο > Η Genesis ανανεώνει το G90 για το 2018

Η Genesis ανανεώνει το G90 για το 2018

Η Genesis ανανεώνει το G90 για το 2018

Η Genesis πηγαίνει αρκετά καλά στην Αμερική, με το G90 να έχει πάρει το βραβείο ικανοποίησης πελατών. Το μοντέλο παρουσιάστηκε πριν ένα χρόνο, και τώρα το πολυτελές brand της Hyundai, παρουσιάζει το ΜΥ2018.

Οι αλλαγές είναι πολύ μικρές, και εντοπίζονται στα νέα LED φωτιστικά σώματα, τα οποία έχουν την δυνατότητα να “στρίβουν” την δέσμη σε μια στροφή, μια επιλογή που είναι βασική από την έκδοση G90 3.3T Premium.

Η κορυφαία G90 5.0 Ultimate εξοπλίζεται με σύστημα ψυχαγωγίας για τους πίσω επιβάτες, το οποίο περιλαμβάνει δύο HD οθόνες 10.3-ιντσών, ενώ και στα δύο μοντέλα υπάρχει CD/DVD player στο ντουλαπάκι του συνοδηγού.

Υπάρχουν εξαιρετικής ποιότητας δερμάτινες nappa επενδύσεις, τριζωνικό κλιματισμό, επαγωγικό φορτιστή smartphone, δύο ρυθμιζόμενα πίσω καθίσματα, δερμάτινες και ξύλινες επενδύσεις. Επίσης συναντάμε ηλεκτρικά καθίσματα με 22 ρυθμίσεις, 17 ηχεία, LED φωτιστικά σώματα, head-up display.

Κάτω από το καπό, στις Η.Π.Α προσφέρονται δύο κινητήρες. Ο 3,3 λίτρων V6 T-GDI με 370 άλογα και 520 Nm ροπής (0-100 χλμ/ώρα σε 6,2 δευτ) και ο 5 λίτρων V8 GDI με 425 άλογα με 530 Nm ροπής (0-100 χλμ/ώρα σε 5,7 δευτ). Σε κάθε περίπτωση, οι κινητήρες συνδυάζονται με ένα 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο ενώ η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα με το σύστημα τετρακίνησης H-TRAC να προσφέρεται προαιρετικά.

Το Genesis G90 σε καμία περίπτωση δεν είναι ελαφρύ –με την εταιρία να ανακοινώνει 2.420 με 2.595 κιλά αναλόγως της έκδοσης– αλλά αυτό είναι σχετικά λογικό αν σκεφτεί κανείς πως μιλάμε για ένα πολυτελές sedan με μήκος 5.205 μέτρα, πλάτος 1.915 μέτρα και ύψος 1.495 μέτρα. Η ανάρτηση αποτελείται από μία διάταξη πολλαπλών συνδέσμων τόσο εμπρός, όσο και πίσω ενώ οι μηχανικοί που δούλεψαν στο G90, έθεσαν ως στόχο το καλύτερο NVH στην κατηγορία και σύμφωνα με την Genesis, το κατάφεραν, καθώς το G90 έχει την πιο ήσυχη καμπίνα στην κατηγορία του!

Διαβάστε περισσότερα στο newslog.gr

Newslog – Αυτοκίνητο