Home > Αυτοκίνητο > Κατατακτήριες GP Μπαχρέιν 2018: Vettel στην pole, μπροστά από Raikkonen

Κατατακτήριες GP Μπαχρέιν 2018: Vettel στην pole, μπροστά από Raikkonen

Κατατακτήριες GP Μπαχρέιν 2018: Vettel στην pole, μπροστά από Raikkonen

Την 51η pole position κατέκτησε την τελευταία στιγμή ο Sebastian Vettel, “κλέβοντας” την πρωτιά από τον teammate του, Kimi Rikkonen, στον τελευταίο γύρο των κατατακτηρίων στην πίστα του Bahrain.

Αυτή ήταν η πρώτη φορά που κάποιο μονοθέσιο με κινητήρα Mercedes δεν πήρε την pole στο Bahrain τα τελευταία έξι χρόνια, καθώς στη δεύτερη σειρά της εκκίνησης θα βρεθούν οι Valtteri Bottas και Daniel Ricciardo. Ο Lewis Hamilton δεν κατάφερε τίποτα περισσότερο από τον τέταρτο χρόνο, και εκτιόντας την ποινή της αλλαγής του κιβωτίου, θα εκκινήσει από την 9η θέση, ο οποίος όμως θα έχει την μαλακή γόμα της Pirelli, όταν όλοι οι υπόλοιποι της πρώτης δεκάδας, θα εκκινήσουν με την πολύ μαλακή.

Η έκπληξη των κατατακτηρίων ήταν η 6η θέση του Pierre Gasly με την Toro Rosso του, η οποία έδειξε σε κάθε session ότι έχει την ταχύτητα. Για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα, ο Kevin Magnussen έδειξε ότι το αποτέλεσμα στη Μελβούρνη δεν ήταν πυροτέχνημα, ενώ απογοήτευση ήταν οι θέσεις της McLaren.

Το πρώτο 1-2 στις κατατακτήριες για την Ferrari στο 2018 είναι γεγονός και οι προβλέψεις του Hamilton για δυνατή Scuderia στο Bahrain επιβεβαιώθηκαν.
Από εχθές η ομάδα του Maranello δείχνει πολύ δυνατή και είναι αναβαθμίσεις που έφεραν οι τεχνικοί της ιταλικής ομάδας δούλεψαν πολύ καλά. Πιο συγκεκριμένα, στην SF71-H ενσωματώθηκαν νέο πάτωμα, νέος διαχύτης και νέοι τροποποιητές αέρα μπροστά από τα side pods. Αύριο, ελπίζουμε σε καλή απόδοση και στην δεύτερη νίκη στην χρονιά.
Η Mercedes υστερούσε αρκετά στις κατατακτήριες, αλλά σε ρυθμό αγώνα έχει πολλά να πει, αν και ο Bottas είναι μόνος του στο μπροστά μέρος του grid, με τον Hamilton να πηγαίνει πιο πίσω λόγω της τιμωρίας του.
Η RBR τρίτη δύναμη με την Haas να συνεχίζει τις καλές εμφανίσεις, την STR να δηλώνει παρόν στην δεκάδα με τον Gasly και την Renault να έχει διπλή παρουσία στην δεκάδα με τους Hulkenberg-Sainz jr.
Οι F.I., Williams και McLaren απογοήτευσαν καθώς έμειναν εκτός Q3………..

Υ.Γ. Εύχομαι Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα σε όλους!!!!!!

Πιστεύω ότι οι θερμοκρασίες έχουν κανει την μεγάλη διαφορά παρά οι οποίες αναβαθμίσεις.

Στέργιο, σίγουρα η πίστα του Bahrain βολεύει πολύ την Ferrari, αλλά ήδη από την Αυστραλία είχαν προγραμματίσει να φέρουν κάποιες αναβαθμίσεις για το GP του Bahrain και το μεγάλο πακέτο αναβάθμισης για την SF71-H έρχεται στην Κίνα.
Προσωπικά, πρώτη βλέπω από την Ferrari να φέρνει αναβαθμίσεις από τον δεύτερο κιόλας αγώνα και στον τρίτο να ετοιμάζεται η μεγάλη αναβάθμιση πριν καν έρθει στην Ευρώπη η F1.
Πάντως, εκτός τον άλλων στο FP3 η Ferrari δοκίμασε και ένα άλλο εξάρτημα, αλλά κρίθηκε “κινούμενο”……………………. https://uploads.disquscdn.com/images/6e37da8a5ff9eb4fc2b3d94841b088411469f5f4f827cc233162fa6c7fa1b203.jpg χαχαχαχαχαχα

Μα όλες οι ομάδες (ειδικά οι κορυφαίες) φέρνουν αναβαθμίσεις η κομμάτια ειδικά για την καθε πίστα. Σωστά;

Δεν πρέπει να μπερδεύουμε τα εκάστοτε κομμάτια που μεταφέρονται σε κάθε πίστα ώστε το μονοθέσιο να βολεύεται καλύτερα σε σχέση με τις αναβαθμίσεις, τις οποίες φέρνουν για αύξηση της απόδοσης του μονοθεσίου είτε στον τομέα του PU, είτε στην αεροδυναμική, είτε στο σασί .
Παράδειγμα, σε circiut πόλεων τα μονοθέσια θέλουν πολύ κάθετη δύναμη, άρα οι ομάδες θα έχουν εμπρός αεροτομές με περισσότερα στοιχεία, ενώ στην Monza θέλουν μειωμένη οπισθέλκουσα, άρα οι αεροτομές θα είναι πιο “απλές”.
Από εχθές, για την Ferrari μιλάμε για τελείως νέα εξαρτήματα τα οποία δεν τα είχαν στις δοκιμές της Βαρκελώνης.
Στην Αυστραλία δοκίμασαν απλά τον νέο διαχύτη, ενώ από εχθές έχουν και το πάτωμα και τους τροποοιητές.

απαντα μου ομως αυτο το καθρεφτακι μακιγιαζ στην εικονα τι ειναι ?εσπασε απο το πατωμα ?αχαχχααχα

Γιώργο, αποκολλήθηκε ολόκληρο το narrow sidepod από την SF71-H του Vettel.

black flag

εσπασε απο το πατωμα ε?

Αυτο μου μας ελειπε ολα τα χρονια ηταν η εξελιξη μεσα στην χρονια οποτε το οτι φερνουν αναβαθμισεις σε καθε αγωνα λεει πολλα και για την οργανωση και για την δομη της ομαδας οποτε μακαρι να συνεχισουν ετσι

Το σημαντικό είναι πως υπάρχει πολύ καλή βάση και η ομάδα δείχνει να ξέρει προς τα που πρέπει να κινηθεί για να βελτιώσει και άλλο το “πακέτο” της…Αν και μετά την Αυστραλία δεν ήμουν αισιόδοξος με αυτά που βλέπω και διαβάζω και εγώ τα βλέπω καλύτερα τα πράγματα! Βέβαια νωρίς είναι ακόμα και θα παίξουν πολλά και στην αξιοπιστία

Διστυχως η αξιοπιστια θα κρινει το πρωταθλημα και οχι η ταχυτητα θα κερδιζει πλεον αυτος που κανει την λιγοτερη συντιριση ,η καταντια αααααααααα

Δεν θα το έλεγα έτσι ακριβώς……παλι η ταχύτητα θα κρινει τον πρωταθλητή! Απλά η αξιοπιστία θα παίξει ρόλο σε κάποιο/ους αγώνα/ες…..Τωρα αν τα πράγματα φτάσουν να είναι οριακά μέχρι το τέλος σίγουρα και η αξιοπιστια/τυχη/ατυχία θα παίξει το ρόλο της! Πάντα αυτό γινόταν όμως…. Έχουν χαθεί πρωταθλήματα κάποτε Γτ σπαγαν τα μοτερ…..

Να ρωτησω κατι???Στο Μπαχρειν τα πραγματα ειναι λιγο πιο χαλαρα,απο αποψη κριτων?? Στον πρωτο γυρο του Q3, o Vettel βγηκε τελειως εκτος πιστας, αλλα ο γυρος του μετρησε κανονικα….
;-(
Τουλαχιστον, σ αυτον της pole, ηταν σωστος..

Με αυτα που βλεπω αν δεν εχουμε θεματα αυριο θα κανουμε μια ευκολη νικη

με αναβαθμίσεις πήγαμε στο μπαχρέιν;

Εντυπωσιακο 1-2 απο φερραρι, ειχαμε να παρουμε pole στο μπαχρειν παρα πολλα χρονια. Η στρατηγικη θα εχει πολυ ενδιαφερον αυριο γτ η Φερραρι δειχνει να βολευεται πιο καλα με τα κοκκινα ενω η Μερκ με τα κιτρινα. Κιμι και παλι πολυ καλος, καλυτερα που δεν πηραμε ακομα τον Λεκρελκ πιστευω. Ο Βερσταππεν δεν ειναι ακομα ετοιμος για πρωταθλητισμο, και φετος ο Ρικιαρντο θα μαζεψει πιο πολλους βαθμους.

αν συνεχεισει ο Κιμαρος ετσι δεν βλεπω τον λογο γιατι να τον διωξουμε

Φέτος μέχρι στιγμής θυμίζει παλιές καλές εποχές…

και περσι θα χε κερδισει Ουγγαρια Μονακο αλλα ……….πιστευω του παει το φετινο μονοθεσιο σε στυλ αμα το στρωσει και ο Φετελ ισως κατι να γινει

ΧΑΧΑΧΑΧΑ

Διαβάστε περισσότερα στο newslog.gr

Newslog – Αυτοκίνητο