Home > Αυτοκίνητο > Πολύ σκληρή η 2η μερα του «Ακρόπολις» – Πρώτος ο Magalhaes με Skoda

Πολύ σκληρή η 2η μερα του «Ακρόπολις» – Πρώτος ο Magalhaes με Skoda

Πολύ σκληρή η 2η μερα του «Ακρόπολις» - Πρώτος ο Magalhaes με Skoda

Αποστολή στη Λαμία: Βασίλης Σαρημπαλίδης

       

Πολύ σκληρή αποδείχτηκε η δεύτερη μέρα του ΕΚΟ ράλι Ακρόπολις με αλλαγές στην γενική κατάταξη Οι σκληρές ειδικές του Ακρόπολις άλλαξαν την κατάταξη τη δεύτερη μέρα…αλλά και εγκαταλείψεις.

Ο αγώνας επιβεβαίωσε τον σκληρό του χαρακτήρα, τα πληρώματα δεν περίμεναν να κινηθούν σε τόσο δύσκολες συνθήκες και όπως αποδείχτηκε το Ακρόπολις τελειώνει και κερδίζει αυτός που θα τερματίσει μόνο όταν ολοκληρωθεί και η τελευταία ειδική διαδρομή.

Η σημερινή μέρα περιλάμβανε τρεις ειδικές διαδρομές τις οποίες τα πληρώματα έπρεπε να καλύψουν δύο φορές. Ο λόγος για τις, «Νέα Άμφισσα», «Δροσοχώρι» και «Παλαιοχώρι-Μενδενίτσα» με σύνολο 123,76 χιλιομέτρων.

Χαμός στο «Δροσοχώρι»
Η μέρα ξεκίνησε φυσιολογικά με τον Alexey Lukyanuk και Eyvind Brynildsen να δίνουν μάχη εκατοστών
Ο πρωτοπόρος Lukyanuk τέθηκε εκτός μάχης στην πολύ δύσκολη ειδική «Δροσοχώρι»…του δευτερολέπτου. Ο Ρώσος ήταν μόλις 2 δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερος από τον Νορβηγό, ενώ ο τρίτος Bruno Magalhaes έμεινε 13,3 δευτ. πίσω. Η συνέχεια όμως αποδείχτηκε πολύ δύσκολη και καταστροφική για πολλά πληρώματα.

Η ειδική διαδρομή «Δροσοχώρι» έφερε τα πάνω κάτω και ο Magalhaes κατάφερε να περάσει επικεφαλής του αγώνα καθώς ο πρωτοπόρος Lukyanuk τέθηκε εκτός μάχης (θα συνεχίσει την Κυριακή με χρήση του superally) όταν έσπασε το ημιαξόνιο του Ford Fiesta R5. Σε αυτή την ειδική σχεδόν οι… μισοί οδηγοί ολοκλήρωσαν με κλαταρισμένα ελαστικά, ακόμα και με τρεις τροχούς όπως στην περίπτωση του Γιώργου Βασσιλάκη.

Ακύρωση ειδικής
Στην επόμενη ειδική ο Αλυτάρχης προσχώρησε στη διακοπή της μετά το πέρασμα των πρώτων πληρωμάτων. Αιτία το Citroen DS3 του Albert Von Τhurn und Taxis που έμεινε στη μέση της διαδρομής από σπασμένο ψαλίδι και επειδή το σημείο δεν ήταν ασφαλές διακόπηκε η ειδική.

Τα πληρώματα που είχαν προλάβει να ολοκληρώσουν την προσπάθειά τους κράτησαν του χρόνους τους, ενώ τα υπόλοιπα έλαβαν  θεωρητικούς χρόνους. Η εξέλιξη αυτή καθυστέρησε τον αγώνα 50 λεπτά.

Αλλαγές στο… τέλος
Το «Δροσοχώρι 2» αποδείχτηκε πιο… φυσιολογικό συγκριτικά με το πρωινό πέρασμα. Παρ” όλα αυτά Εκτός αγώνα έμεινε ο Τσουλόφτας που έβλεπε βάθρο…άτυχος αποδείχτηκε ο Τσουλόφτας που εγκατέλειψε από σπασμένο ημιαξόνιο. Η αγωνιστική μέρα ολοκληρώθηκε με τον Magalhaes να πετυχαίνει τον καλύτερο χρόνο και να παραμένει στην κορυφή της γενικής κατάταξης.

Στη δεύτερη θέση της γενικής βρίσκεται ο Herczig (Skoda Fabia R5) ενώ το βάθρο συμπληρώνει ο Ptaszek (Skoda Fabia R5). Άτυχος αποδείχτηκε ο Grzyb που έχασε τρεισήμισι λεπτά και αποχαιρέτησε την τρίτη θέση καθώς έσπασε τον εμπρός αριστερό τροχό.

Ο Γαλαταριώτης στην 4η θέση
Με αυτά και με αυτά, το κυπριακό  πλήρωμα Γαλαταριώτης – Ιωάννου οδηγώντας σταθερά το Skoda Ο Σερδερίδης βρίσκεται στην 6η θέση και ο Χαλκιάς στην 10η…Fabia R5 πέρασαν στην 4η θέση της γενικής κατάταξης, αφήνοντας πίσω τους, τους Brynildsen – Engan (Ford Fiesta R5).

Στην 6η θέση της γενικής βρίσκονται οι Grzyb – Wrobel με Skoda Fabia R5 ενώ ο Ιορδάνης Σερδερίδης (που τρέχει με βελγικό διαβατήριο) έχει πλαραριστεί στην 7η θέση της γενικής κατάταξης με Skoda Fabia R5.

Στην 10η θέση ο Χαλκιάς
Οι Χαλκιάς – Μαχαίρας που τρέχουν για πρώτη φορά με Skoda Fabia R5 ολοκλήρωσαν την δεύτερη μέρα και πλέον βρίσκονται στην 10η θέση της γενικής κατάταξης. Στη μάχη για το ελληνικό πρωτάθλημα, τον Θέμη Χαλκιά ακολουθούν οι Κεχαγιάς – Μπασιούκας. την τρίτη θέση συμπληρώνουν οι Μπαντούνας – Σκούκουλης.

Τι θα δούμε την Κυριακή

Το τρίτο σκέλος του ΕΚΟ ράλι Ακρόπολις  περιλαμβάνει δύο επαναλήψεις των ειδικών «Γραμμένη» και «Δίβρη», δυτικά και βόρεια της Λαμίας, πριν από την επιστροφή στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας. Η πρώτη ειδική της Κυριακής ξεκινά στις 9:58 και η τελευταία στις 14:07. Ο τερματισμός είναι προγραμματισμένος για τις 15.04.

Διαβάστε περισσότερα στο newslog.gr

Newslog – Αυτοκίνητο