Home > Αυτοκίνητο > Πρωτάθλημα Ταχύτητας Μοτο και η επικοινωνιακή του πορεία

Πρωτάθλημα Ταχύτητας Μοτο και η επικοινωνιακή του πορεία

Πρωτάθλημα Ταχύτητας Μοτο και η επικοινωνιακή του πορεία

Λάβαμε ένα δελτίο τύπου από την εταιρεία 2 Δέλτα, σχετικό με την επικοινωνία του πρωταθλήματος ταχύτητας μοτοσυκλετών στη χώρα μας, το οποίο και σας παραθέτουμε αυτούσιο.

Η εταιρία 2 Δέλτα Τηλεοπτικές Παραγωγές ανέλαβε το Δεκέμβριο του 2016 να δημιουργήσει το κατάλληλο «σκηνικό» για την ανάπτυξη του ΠΠΤ (Πανελλήνιο Ταχύτητας Μοτοσυκλετών) και τη δημιουργία ενός θελκτικού «προϊόντος», ώστε η διαφημιστική παρουσία των χορηγών να είναι αποδοτική και να δίνει πίσω περισσότερα και ποιοτικότερα χαρακτηριστικά παρά ποτέ! Για να προσελκυσθούν οι χορηγοί, κάτι που είναι ζητούμενο από τους οδηγούς και τους οργανωτές των αγώνων, δημιουργήθηκαν website με την ονομασία www.ppt.gr και σελίδα Facebook ΠΠΤ. Επίσης έγινε δυνατή η τηλεοπτική κάλυψη των αγώνων από την CosmoteTV, που έχει αποδειχθεί ότι είναι το “σπίτι” του μηχανοκίνητου αθλητισμού με μεγάλη διείσδυση στο ειδικό κοινό της μοτοσυκλέτας, αλλά και σε γενικότερο κοινό, αφού το πρόγραμμα του καναλιού Sport5HD προβάλλεται σε πολλά σημεία – όπως καφέ κ.α. – στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του προγράμματος της Cosmote TV οι 6 Αγώνες (5 αγωνιστικά ΣΚ) έτυχαν των εξής προβολών:

1ος αγώνας – 65 προβολές – 146 ώρες & 15′ λεπτά

2ος αγώνας – 60 προβολές – 135 ώρες

3ος αγώνας – 77 προβολές – 173 ώρες &15′ λεπτά

4ος αγώνας – 22 προβολές (στιγμιότυπα) – 25 ώρες & 40′ λεπτά

5ος αγώνας – 0 προβολές (Σάββατο)

6ος αγώνας – 54 προβολές – 121 ώρες & 30′ λεπτά

Σύνολο τηλεοπτικής προβολής 2017: 601 ώρες & 40′ λεπτά

Μια πρωτοφανής τηλεοπτική προβολή λοιπόν για τα Ελληνικά και όχι μόνο δεδομένα, ειδικά όταν τα προηγούμενα χρόνια ήταν ελάχιστη έως ανύπαρκτη. Στον τομέα του δημοφιλούς Facebook, η σχετική σελίδα είχε κατά μέσο όρο 48.000 απήχηση ανά αγώνα των σχετικών αναρτήσεων. Σύνολο: 5 Αγώνες – 240,000 απήχηση.

Το website www.ppt.gr έκανε 340 αναρτήσεις μέσα στο 2017, με πάνω από 1.000 φωτογραφίες, ενώ δημιουργήθηκε χώρος για τους xορηγούς και τα μπάνερ τους. Παράλληλα υπήρξε σύνδεση με τα website των xορηγών επικοινωνίας. Επιπλέον, μέσω των δημοσιεύσεων των σχετικών δελτίων τύπου που εκδιδόντουσαν πριν και μετά από κάθε αγώνα, υπήρξε μια εξαιρετική προβολή από τους πολλούς χορηγούς επικοινωνίας του θεσμού, μεταξύ των οποίων ήταν και το κορυφαίο αθλητικό πόρταλ www.gazzetta.gr  αλλά και το www.4troxoi.gr, πέρα από όλα τα website μοτοσυκλέτας και φυσικά τα περιοδικά ειδικού τύπου που φιλοξενούσαν επιπλέον πολυσέλιδα ρεπορτάζ από όλους τους αγώνες. Θεωρούμε λοιπόν ότι το ΠΠΤ 2017 ακολούθησε μια ξεχωριστή Νέα Πορεία στην πλευρά της επικοινωνίας και αντίστοιχα της προσέλκυσης χορηγών, αφού και σε αυτόν τον τομέα η επιτυχία ήταν σημαντική. Ευχαριστούμε όλους όσους συνεργάστηκαν προς αυτήν την κατεύθυνση και ευχόμαστε το ΠΠΤ 2018 να βαδίσει σε ανάλογη πορεία.

Οι δηλώσεις του Δημήτρη Διατσίδη (υπεύθυνου της 2Δέλτα)

Στη 2 Δέλτα είμαστε υπερήφανοι με τη δουλειά που έγινε πέρυσι για την προβολή του θεσμού. Άλλωστε δεν είναι λίγο να εχει το Πανελλήνιο 601ώρες προβολής, εκεί που την προηγούμενη χρονιά είχε 0 σε κανάλια και μόνο μερικά βίντεο εμφανιζόντουσαν στο διαδίκτυο! Αλλά και εκεί η εικόνα αναβαθμίστηκε με το ppt.gr και τη σχετική σελίδα στο Facebook. Η καλύτερη απόδειξη της επιτυχίας είναι ότι στο τέλος του 2017 η Α.ΜΟΤ.Ο.Ε. είχε μια πρόταση από promoter να αναλάβει όλο το Πρωτάθλημα και μια πρόταση από εταιρία τηλεοπτικών παραγωγών να πάρει την αποκλειστικότητα των δικαιωμάτων του ΠΠΤ! Για το 2018 την ευθύνη της επικοινωνίας εχει αναλάβει η Α.ΜΟΤ.Ο.Ε., που βρίσκει και τους χορηγούς. Εμείς αναλάβαμε να συνεχίσουμε τις σελίδες στο Ίντερνετ, με φωτογραφικό υλικό που μας βρίσκει η Ομοσπονδία. Επίσης έχουμε την ευθύνη της δημοσιογραφικής ομάδας που επιμελείται την περιγραφή και το σχολιασμό στην τηλεοπτική παραγωγή που έχει αναλάβει η OTE TV. Ελπίζουμε να γίνουν όλα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο!

Διαβάστε περισσότερα στο newslog.gr

Newslog – Αυτοκίνητο