Home > Αυτοκίνητο > Carlos Tavares: Δεν μας ανησυχεί η μεγάλη πτώση των πωλήσεων της DS

Carlos Tavares: Δεν μας ανησυχεί η μεγάλη πτώση των πωλήσεων της DS

Carlos Tavares: Δεν μας ανησυχεί η μεγάλη πτώση των πωλήσεων της DS

Σε συνέντευξη του σε βρετανικό μέσο, ο CEO του Groupe PSA, Carlos Tavares, δήλωσε πως η στρατηγική του ομίλου για την premium εταιρία έχει ορίζοντα 30 ετών, και δεν θα επηρεαστεί από τη σημαντική πτώση των πωλήσεων της DS που κατέγραψε το 2017.

Μιλώντας με νούμερα, την περασμένη χρονιά, η DS πούλησε παγκοσμίως μόλις 52.860 αυτοκίνητα, όταν το 2016 είχε φτάσει τις 85.981 μονάδες, δηλαδή μείωση 38,5%. Η μεγαλύτερη πτώση καταγράφηκε στην Κίνα και στην περιοχή της νοτιοανατολικής Ασίας, με την “βουτιά” 63,1%, για να ακολουθήσει η Ινδία όπου μαζί με την περιοχή του Ειρηνικού η πτώση άγγιξε το 45%. Στην Ευρώπη η μείωση των πωλήσεων άγγιξε σχεδόν στο 34%, ενώ στην Αφρική και Μ. Ανατολή το 9,6%.

Μιλώντας για τους λόγους, ο Tavares επεσήμανε ότι η “κατρακύλα” οφείλεται -κατά κύριο λόγο- στην κατάργηση των εκπτώσεων στη λιανική, αλλά και των πωλήσεων χονδρικής, μια κίνηση που αποσκοπεί στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της DS, αλλά και στη δημιουργία ενός εταιρικού προφίλ με premium χαρακτηριστικά. Χαρακτηριστικά είπε:

Η DS είναι ένα εγχείρημα 30 ετών και τώρα μας μένουν άλλα 28 χρόνια για να πετύχουμε τους στόχους μας. Η δημιουργία μιας μάρκας που θα βασίζεται στην έννοια της γαλλικής πολυτέλειας θα απαιτήσει χρόνο και συνεκτικότητα στην κατεύθυνση που εξακολουθούμε να χτίζουμε.

Το 2017 ήταν μία χρονιά για να φέρουμε την τιμολογιακή μας δύναμη στο σωστό σημείο και να θέσουμε τα θεμέλια για τις υπολειμματικές αξίες που βοηθούν ώστε να ορίσουμε μια μάρκα με premium προφίλ. Τώρα έχουμε τη δύναμη τιμολόγησης προς την κατεύθυνση που θέλουμε και τα νέα προϊόντα μας έρχονται να υποστηρίξουν τη στρατηγική αυτή.

Ναι, το περασμένο έτος ήταν απογοητευτικό όσον αφορά τις πωλήσεις, αλλά έχουμε τοποθετηθεί καλύτερα για την επίτευξη της μακροπρόθεσμης στρατηγικής μας. Είμαστε στην αρχή ενός ταξιδιού και με το λανσάρισμα ενός νέου μοντέλου κάθε χρόνο θα χτίσουμε τη μάρκα. Με συνέπεια θα έρθει και η επιτυχία.

Διαβάστε περισσότερα στο newslog.gr

Newslog – Αυτοκίνητο