Home > Αυτοκίνητο > DTM 2018 Hungaroring, 2ος Αγώνας: “1-2-3” της BMW στο χάος της Ουγγαρίας

DTM 2018 Hungaroring, 2ος Αγώνας: “1-2-3” της BMW στο χάος της Ουγγαρίας

DTM 2018 Hungaroring, 2ος Αγώνας: “1-2-3” της BMW στο χάος της Ουγγαρίας

Ο Marco Wittmann ήταν ο μεγάλος νικητής στον χαοτικό ουγγρικό αγώνα και μεγάλη κερδισμένη η BMW που έκανε το “1-2-3”, καθώς οι Τimo Glock και Philipp Eng τερμάτισαν στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα, αλλά και οι υπόλοιποι τρεις οδηγοί της (Eriksson, Spengler, Farfus) τερμάτισαν εντός βαθμολογούμενης δεκάδας. Ωστόσο, ο έκτος αγώνας έκρυβε δυσάρεστες “εκπλήξεις” λόγω τραυματισμών μηχανικών και μελών του προσωπικού ασφαλείας της πίστας, καθώς Auer, Mortara και Spengler έχασαν τον έλεγχο των αυτοκινήτων τους εξαιτίας της ολισθηρότητας και έπεσαν πάνω τους.

Η Mercedes ήταν ανίκητη στα δοκιμαστικά και οι 6 οδηγοί της μονοπώλησαν τις πρώτες της πρώτες θέσεις της εκκίνησης. Μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο, η pole position άλλαζε διαρκώς χέρια, αλλά γρηγορότερος όλων ήταν ο Lucas Auer με χρόνο 1:36.717, μόλις 0,063” μπροστά από τον Pascal Wehrlein. Di Resta και Mortara συμπλήρωσαν τη δεύτερη σειρά εκκίνησης, με τον Paffett στην 5η θέση και τον Juncadella στην 7η. Άσχημα αποτελέσματα για Αudi και BMW που πάλευαν να βρουν ρυθμό στη διάρκεια του 20λεπτου.

Στην εκκίνηση, ο Auer υπερασπίστηκε την pole position από τον Wehrlein και οι πέντε πρώτοι διατήρησαν τις θέσεις. Ο Glock, στην προσπάθειά του να αναρριχηθεί από την 8η θέση, είχε μια επαφή με τον Müller, που τον οδήγησε σε τετ α κε και προσωρινά εκτός πίστας, πέφτοντας μοιραία στην τελευταία θέση. Ο Γερμανός οδηγός της BMW, μαζί με τους Rockenfeller και Eriksson, μπήκαν στα pits για την υποχρεωτική αλλαγή ελαστικών πριν τη συμπλήρωση του πρώτου γύρου.

Ήδη από την εκκίνηση, πυκνά σύννεφα έκαναν την παρουσία τους πάνω από διάφορα σημεία της πίστας και στον τρίτο γύρο, ήταν ευδιάκριτες οι πρώτες σταγόνες της βροχής στα παρμπρίζ των αγωνιστικών. Στον 5ο γύρο, ο Wehrlein επιχείρησε επιτυχώς το προσπέρασμα πάνω στον Auer στα φρένα της πρώτης στροφής, τη στιγμή που άρχιζαν τα γλιστρίματα από τους οδηγούς αφού άρχισε δειλά δειλά να βρέχει. Το ρίσκο είχε πάρει ο Αugusto Farfus στον προηγούμενο γύρο, αλλάζοντας σε βρόχινα ελαστικά.  Με τον ρυθμό του αγώνα εύλογα να πέφτει και το DRS να απενεργοποιείται, οι 18 οδηγοί είχαν περισσότερο το νου τους να μην βρεθούν εκτός πίστας και να μπουν με ασφάλεια στα pits να βάλουν τα ελαστικά για βρόχινες συνθήκες, παρά να προσπεράσουν τους αντιπάλους τους,ωστόσο δεν έλειψαν οι προσπάθειες των Paffet, di Resta και Mortara να μην χάσουν οπτική επαφή με τους δύο πρώτους.

Στον έκτο γύρο, δόθηκε η εντολή στους οδηγούς να ανάψουν τους προβολείς τους για λόγους ορατότητας και προπάντων ασφάλειας. Ωστόσο, όλοι πάγωσαν στη θέα του ακυβέρνητου αγωνιστικού του Auer να πέφτει λόγω της ολισθηρότητας των pits πάνω σε δύο μέλη του προσωπικού ασφαλείας της πίστας. O Mortara, εν συνεχεία, είχε την ίδια τύχη με τον Αυστριακό και έπεσε πάνω στους μηχανικούς και στον εξοπλισμό της ομάδας του. Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, και ο Spengler έχασε τον έλεγχο της M4 DTM, με αποτέλεσμα να βρει στο διάβα του τους άτυχους μηχανικούς της BMW. Όπως είναι φυσικό. το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε αμέσως την εμφάνισή του στην πίστα και ο αγώνας διεκόπη. Ασθενοφόρα μπήκαν στα pits για να παραλάβουν τους τραυματισμένους μηχανικούς και τα μέλη του προσωπικού της πίστας. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ένας Ούγγρος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με σοβαρά τραύματα στα πόδια και σε δύο ακόμη πυροσβέστες παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες. Επίσης, 3 μηχανικοί της Mercedes τραυματίστηκαν, ευτυχώς ελαφρά.

20 σχεδόν λεπτά αργότερα, και με τον ουρανό να αρχίζει να καθαρίζει από σύννεφα, οι οδηγοί ξαναμπήκαν στα αυτοκίνητά τους. Το αυτοκίνητο ασφαλείας οριοθέτησε τον ρυθμό του αγώνα και στην επανεκκίνηση, η δεκάδα είχε διαμορφωθεί ως εξής: Wehrlein, Paffett, Juncadella, Müller, Green, Eng, Wittmann, Glock, Eriksson και Rockenfeller. O Wehrlein άρχιζε να ανοίγει τη διαφορά του στα 1,2” από τον Juncadella, αλλά ο Ισπανός δεν είχε πει την τελευταία του λέξη. Με γρήγορα περάσματα, ο οδηγός της Mercedes έκλεισε την ψαλίδα και προσπέρασε τον πρωταθλητή του 2015 στον 13ο γύρο. Ένα γύρο μετά, ο Wittmann πέρασε στην 5η θέση, αφού απαλλάχτηκε από το εμπόδιο του Eng κι ο Glock ανέβηκε στην 7η θέση. Ο Γερμανός στόχευε στην έκτη θέση που υπερασπιζόταν ο Eng και τελικά κατάφερε να την κατακτήσει μετά από όμορφη μάχη.

Juncadella και Wehrlein μπήκαν στα pits με ένα γύρο διαφορά (19ος, 20ος αντίστοιχα) και στον 23ο γύρο, ήταν ο Müller o τελευταίος οδηγός που μπήκε στα pits. O di Resta προσπέρασε τον Spengler για την 7η θέση, ενώ με σταθερή και “αθόρυβη” απόδοση, ο Wittmann βρέθηκε στην πρωτοπορία του αγώνα. Τη δεύτερη θέση κράτησε μέχρι το τέλος ο Timo Glock ενώ στην τρίτη ανέβηκε ο Philipp Eng, στη δεύτερη εμφάνισή του στο podium των νικητών σε 6 αγώνες. Μετά από 26 γύρους αγώνα, τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Rockenfeller, di Resta, Eriksson, Spengler, Farfus, Auer και Mortara.

Mε τη δεύτερή του θέση, ο Glock επανήλθε επικεφαλής στη βαθμολογία των οδηγών, έχοντας συγκεντρώσει μετά από 6 αγώνες 90 βαθμούς, έναντι 79 του Paffett και 67 του di Resta. Στους κατασκευαστές, πάντα πρώτη παραμένει η Mercedes (297 βαθμοί) και δεύτερη είναι η BMW με 240.

Επόμενος γύρος πρωταθλήματος στις 23 Ιουνίου στους δημόσιους δρόμους της Νυρεμβέργης. Τα αποτελέσματα και τις βαθμολογίες μπορείς να δεις εδώ κι εδώ.

Διαβάστε περισσότερα στο newslog.gr

Newslog – Αυτοκίνητο