Home > Αυτοκίνητο > GP Βρετανίας 2018: Επιστρέφει στις νίκες ο Vettel!

GP Βρετανίας 2018: Επιστρέφει στις νίκες ο Vettel!

GP Βρετανίας 2018: Επιστρέφει στις νίκες ο Vettel!

Σε έναν αρκετά επεισοδιακό αγώνα, με δύο εμφανίσεις του Αυτοκινήτου Ασφαλείας, ο Sebastian Vettel αναδείχθηκε νικητής! Ο Γερμανός κατέκτησε την τέταρτη φετινή και την 51η νίκη της καριέρας του. Αυτή δεν ήρθε με τον πιο εύκολο τρόπο, καθώς, παρά την πρωτοπορία που πήρε στην εκκίνηση, έπεσε στη δεύτερη θέση κι έπρεπε να προσπεράσει τον Valtteri Bottas στους τελευταίους γύρους.

Στη δεύτερη θέση ο Lewis Hamilton, ο οποίος έπεσε στο πίσω μέρος στην αρχή, ύστερα από επαφή με τον Kimi Raikkonen. Ο Βρετανός ανέκαμψε και με πολύ καλό ρυθμό έφτασε μέχρι τη δεύτερη θέση. Στην τρίτη θέση του βάθρου ο Kimi Raikkonen, που τιμωρήθηκε με ποινή δέκα δευτερολέπτων από την επαφή του με τον Hamilton.

Ο Valtteri Bottas περιορίστηκε στην τέταρτη θέση, μπροστά από τους Daniel Ricciardo, Nico Hulkenberg, Esteban Ocon, Fernando Alonso, Kevin Magnussen και τον Pierre Gasly που συμπληρώνει τη βαθμολογούμενη δεκάδα. Ας δούμε τι έγινε στους 52 γύρους του αγώνα:

Ο ουρανός ήταν καθαρός και οι συνθήκες παρόμοιες με χθες. Οι θερμοκρασίες ήταν υψηλές για μία ακόμα ημέρα: 26°C στην ατμόσφαιρα και 52°C στο οδόστρωμα. Οι δέκα πρώτοι οδηγοί στο grid ήταν: Hamilton, Vettel, Raikkonen, Bottas, Verstappen, Ricciardo, Magnussen, Grosjean, Leclerc και Ocon. Όλοι οδηγοί φορούσαν την μαλακή γόμα, εκτός από τους Hulkenberg, Sainz, Stroll και Hartley που είχαν τη μέση γόμα στα μονοθέσιά τους. Μάλιστα, οι Sirotkin, Stroll και Hartley ξεκινούσαν από το pit lane.

Όταν τα κόκκινα φώτα έσβησαν, ο Vettel έφυγε πολύ καλύτερα και πέρασε στην πρώτη θέση. Ο Hamilton δεν ξεκίνησε καλά κι έχασε τη δεύτερη θέση από τον Bottas, ωστόσο το χειρότερο για τον Βρετανό είναι πως είχε επαφή με τον Raikkonen και βγήκε εκτός πίστας, με αποτέλεσμα να πέσει στο πίσω μέρος. Vettel, Bottas, Verstappen, Raikkonen, Ricciardo, Hulkenberg, Leclerc, Ocon, Sainz και Magnussen οι δέκα πρώτοι στον πρώτο γύρο.

Ο Vettel ήταν αμέσως με διαφορά ο ταχύτερος οδηγός στο grid, γράφοντας ταχύτερα περάσματα, όσο πίσω ο Hamilton είχε ανέβει στην 13η θέση, ρωτώντας παράλληλα για τις ζημιές στο μονοθέσιό του. Ο Raikkonen πίεζε τον Verstappen και άνοιγε την πίσω πτέρυγα, θέλοντας να εκμεταλλευτεί την ανώτερη τελική ταχύτητα της Ferrari.

Ο Ricciardo δεν ήταν αρκετά κοντά για να επωφεληθεί από τη μάχη των δύο, ενώ οι αγωνοδίκες εξέταζαν το περιστατικό μεταξύ των Raikkonen και Hamilton στην εκκίνηση. Ο πιλότος της Mercedes είχε μπει στην δεκάδα στον έκτο γύρο, ενώ οι αγωνοδίκες ανακοίνωσαν πως ο Raikkonen τιμωρήθηκε με 10 δευτερόλεπτα ποινής.

Ακόμα μία θέση κέρδισε ο Hamilton και ανέβηκε στην ένατη θέση, προσπερνώντας τον Magnussen. Ο Vettel είχε ανοίξει τη διαφορά στα 5,3 δευτερόλεπτα από τον Bottas, την ώρα που ο Hamilton είχε μετακινηθεί στην έβδομη θέση, προσπερνώντας τους Ocon και Leclerc. Επόμενος στόχος του Βρετανού ήταν ο Hulkenberg, όσο η μάχη των Verstappen και Raikkonen συνεχιζόταν.

Ο Raikkonen ρωτούσε για την κατάσταση της εμπρός αεροτομής, χάνοντας λίγο χρόνο έναντι του Verstappen. Ο Hamilton απαλλάχθηκε και από το εμπόδιο του Hulkenberg και πλέον ήταν πίσω από τον Ricciardo, έχοντας σαφώς καλύτερο ρυθμό. Ο Ricciardo αναγκάστηκε να ανεβάσει τον ρυθμό του, παρόλο που οι μεταξύ τους διαφορά ήταν πάνω από 12 δευτερόλεπτα.

Μέσα ο Raikkonen στο τέλος του 13ου γύρου. Ο Φινλανδός εξέτισε την ποινή των 10 δευτερολέπτων, αλλάζοντας στη συνέχεια ελαστικά. Μέση γόμα στην SF71H, με τον «Iceman» να παραμένει συνολικά 38 δευτερόλεπτα μέσα στο pit lane, κάτι που τον έριξε στην ενδέκατη θέση, πίσω από τον Magnussen, τον οποίο προσπέρασε γρήγορα, όπως και τον Sainz, για να ανέβει ένατος.

Μέσα και ο Verstappen στον 17ο γύρο, ο οποίος έβαλε τη μέση γόμα και βγήκε στην πέμπτη θέση, πίσω από τον Hamilton, που συνέχιζε να έχει πολύ καλό ρυθμό και να μειώνει διαρκώς τη διαφορά του από τον Ricciardo, απέχοντας πλέον εννιά δευτερόλεπτα. Η αλλαγή του Αυστραλού πραγματοποιήθηκε στον 18ο γύρο κι επέστρεψε στην πέμπτη θέση, πίσω από τον Verstappen και μπροστά από τον Raikkonen.

Ο Φινλανδός ήταν ο ταχύτερος οδηγός στην πίστα, ενώ και ο Hamilton ήταν σημαντικά ταχύτερος από τους δύο πρώτους, κερδίζοντας μέχρι και 1,5 δευτερόλεπτο στον γύρο από τον Vettel, χωρίς βέβαια να γνωρίζουμε τι κάνει ο Γερμανός. Εκτός αγώνα ο Leclerc. Το pit stop του Μονεγάσκου πιθανώς δεν πραγματοποιήθηκε σωστά, έτσι πάρκαρε την C37, όσο ο Vettel μπήκε για τη μέση γόμα, βγαίνοντας στη δεύτερη θέση.

Ο Bottas έκανε το ίδιο στον 21ο γύρο και γύρισε στη τρίτη θέση, πίσω από τον Hamilton, όμως στη συνέχεια προσπέρασε τον team-mate του, μιας και είχε πολύ πιο φρέσκα ελαστικά. Η μάχη του Raikkonen με τις Red Bull συνεχιζόταν, αυτή τη φορά με τον Ricciardo, για την πέμπτη θέση. Μάλιστα, ο Φινλανδός το παράκανε και βγήκε λίγο εκτός, όμως βρέθηκε και πάλι στην ουρά του Ricciardo.

Ο Hamilton ετοιμαζόταν και για το δικό του pit stop, ενώ ήταν φανερό πως τα ελαστικά του είχαν τελειώσει. Η αλλαγή πραγματοποιήθηκε στον 25ο γύρο κι επέστρεψε στην έκτη θέση, πίσω από τον Raikkonen, τον οποίο συνέχιζε να καθυστερεί ο Ricciardo. Ωστόσο, ο Βρετανός απείχε πάνω από δέκα δευτερόλεπτα, αλλά το πλεονέκτημα γι’ αυτόν ήταν πως είχε πιο φρέσκα ελαστικά.

Μπροστά, ο Bottas μείωσε τη διαφορά στα 2,8 δευτερόλεπτα, με τη Mercedes να του λέει πως ίσως ο Γερμανός να έχει πρόβλημα με τα ελαστικά του στους τελευταίους γύρους. Ταχύτερος γύρος από τον Hamilton, με 1:31.6, χρόνος κατά έξι δέκατα καλύτερος από τον αυτόν του Raikkonen, κάτι που οφείλεται και στα πιο φρέσκα ελαστικά.

Ο Ricciardo μπήκε για δεύτερη φορά στα pits, κάτι που κανείς δεν περίμενε. Ο Αυστραλός έβαλε τη μαλακή γόμα για να φτάσει μέχρι το τέλος του αγώνα, κάτι που έδωσε μία θέση στους Raikkonen και Hamilton, οι οποίοι ήταν πλέον τέταρτος και πέμπτος, αντίστοιχα.

Ο Vettel είχε χάσει ακόμα λίγο χρόνο έναντι του Bottas, με τη διαφορά τους να είναι 2,3 δευτερόλεπτα. Πιο πίσω, ο Hamilton είχε ρίξει τη διαφορά του από τον Raikkonen κάτω από τα εφτά δευτερόλεπτα, έχοντα ταχύτερο ρυθμό. Ατύχημα για τον Ericsson, ο οποίος έχασε τον έλεγχο στην Abbey και κατέληξε στα προστατευτικά.

Αυτοκίνητο Ασφαλείας στον 33ο γύρο, με αποτέλεσμα οι Vettel, Verstappen και Raikkonen να μπαίνουν για αλλαγή. Ο Bottas προτίμησε να μείνει εκτός, παίρνοντας έτσι την πρωτοπορία, ωστόσο ο Vettel ήταν πίσω του με πιο φρέσκα ελαστικά. Η δεκάτα πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας ήταν: Bottas, Vettel, Hamilton, Verstappen, Raikkonen, Ricciardo, Hulkenberg, Ocon, Magnussen και Alonso.

Ο Vettel ήταν με τη μαλακή γόμα, καθώς είχε διαθέσιμο για τον αγώνα ένα ολοκαίνουριο σετ μαλακή γόμας. Μαλακή γόμα για τους Verstappen και Raikkonen, κάτι που θα τους έδινε πλεονέκτημα. Αντίθετα, οι Bottas και Hamilton είχαν τη μέση γόμα, και μάλιστα ο Φινλανδός είχε αλλάξει ελαστικά στον 21ο γύρο.

Είχαμε ξανά αγώνα στον 38ο γύρο και ο Bottas έμεινε μπροστά, ενώ τίποτα δεν άλλαξε πιο πίσω. Ο Vettel ήθελε να δείξει από νωρίς τις διαθέσεις του, όσο ο Verstappen είχε μάχη με τον Raikkonen, περνώντας τον Φινλανδό. Όλα αυτά, όμως, κράτησαν πολύ λίγο, καθώς το Αυτοκίνητο Ασφαλείας βγήκε ξανά στην πίστα. Αυτή τη φορά το προκάλεσαν οι Sainz και Grosjean, που είχαν επαφή μεταξύ τους και βγήκαν εκτός πίστας.

Είχαμε ξανά αγώνα στον 42ο γύρο, με τον Vettel να επιτίθεται αμέσως στον Bottas, αλλά ο Φινλανδός κράτησε με δυσκολία τη θέση του. Ο Raikkonen πίεσε τον Verstappen για να πάρει πίσω την τέταρτη θέση και πράγματι τα κατάφερε, έχοντας πλέον μπροστά του τον Hamilton, με πιο αργά ελαστικά.

Σε θέση άμυνας και τα δύο Mercedes, εν αντιθέσει με τα δύο Ferrari, που άνοιγαν την πίσω πτέρυγα. Ρόδα με ρόδα οι Vettel και Bottas, με τον Φινλανδό να κάνει ό,τι μπορεί για να κρατήσει πίσω του τον Γερμανό, ο οποίος δεν θα σταματούσε μέχρι να περνούσε και πάλι στην πρωτοπορία. Προσωρινά εκτός ο Verstappen, εγκαταλείποντας στη συνέχεια.

Το προσπέρασμα πραγματοποιήθηκε στον 46ο γύρο και ο Γερμανός κόλλησε το γκάζι στο πάτωμα για το ταχύτερο πέρασμα του αγώνα, με 1:30.6, έχοντας πλέον καθαρό αέρα μπροστά του. Τα ελαστικά του Bottas βρισκόταν σε κακή κατάσταση, κάτι που ήξερα καλά ο Hamilton. Ο Βρετανός είχε σαφώς καλύτερο ρυθμό και πέρασε στη δεύτερη θέση.

Ο επόμενος που προσπέρασε τον Bottas ήταν ο Raikkonen, παίρνοντας την τρίτη θέση του βάθρου, χωρίς τίποτα να έχει τελειώσει, αφού η Ferrari ήθελε το «1-2». Είχαμε φτάσει στον τελευταίο γύρο και τίποτα δεν έδειχνε να αλλάζει. Τελικά, ο Vettel πήρε την καρώ σημαία, μπροστά από τους Hamilton, Raikkonen, Bottas, Ricciardo, Hulkenberg, Ocon, Alonso, Magnussen και Gasly.

Το επόμενο Grand Prix θα διεξαχθεί στις 20-22 Ιουλίου, στο Hockenheim της Γερμανίας.

Ακολουθούν τα αποτελέσματα και οι βαθμολογίες…

Mε διαφορά ο πιο ωραίος αγώνας της χρονιάς.

Σε ένα πολύ δραματικό αγώνα από πολλές πλευρές η Ferrari πήρε την νίκη στο Silverstone με έναν Vettel να κάνει πολύ καλή εμφάνιση και να παίρνει την τέταρτη νίκη για την Scuderia, ενώ ο Kimi έφτασε μέχρι το βάθρο μετά από μία υπερπροσπάθεια καθώς μετά την ποινή +10 sec θύμισε πολλά από τον Iceman της απόλυτης ταχύτητάς του. Και το κάστρο της Βρετανίας πέφτει μετά την πενταετή κυριαρχία της Mercedes
Η Mercedes στις θέσεις 2-4 με τον Hamilton όντας ο κορυφαίος της πίστας, να φτάνει μέχρι την δεύτερη θέση μετά την επαφή που είχε με τον Kimi στην αρχή του αγώνα και τον Bottas να κάνει στην άκρη για τον Βρετανό συναθλητή του.
Η RBR σε έναν μάλλον άοσμο αγώνα, καθώς ο Ricciardo έφτασε μέχρι την πέμπτη θέση ενώ ο Max εγκατέλειψε αν και είχε τρομερή απόδοση χωρίς να έχει πολύ δυνατό μονοθέσιο σαν αυτά των Ferrari και Mercedes.
Η Renault σε αντίθεση με χθες είχε αρκετή δύναμη, με τον Hulkenberg να είναι στην δεκάδα και τον Sainz jr. να έχει σύγκρουση με τον Grosjean
H F.I. στην δεκάδα και με τα 2 μονοθέσια εντός δεκάδας.
Η Haas είχε δυναμική, αλλά μόνο ο Mgnussen έφτασε στην δεκάδα, ενώ ο Grosjean είχε ατύχημα με τον Ισπανό της Renault.
Η McLaren στον εντός έδρας αγώνα έφτασε στην δεκάδα με τον Alonso, ενώ ο Vandoorne απλά συμπλήρωσε το grid
H STR σε ένα καλό αγώνα με τον Gasly εντός δεκάδας και τον Hartley μία που μπήκε στην πίστα και μία που επέστρεψε στα box.
Η Williams απλά συμπλήρωσε το grid όπως στους περισσότερους αγώνες.
Η Sauber πολύ άτυχη και με τους 2 οδηγούς της

Μια χαρα εκανε την δουλεια του ο Raikkonen και για τα περι ρυθμου φανηκε ποιος ειχε τον καλυτερο ρυθμο. Κατα τα αλλα ειχε σασπενς ο αγωνας μεχρι το τελος.

Πάλι το ίδιο λάθος με τα λάστιχα η Μερκ, δεν το πιστεύω!! Ευχαριστούμε πάρα πολύ κύριοι της Μέρκ! 😛 Φοβεροί Σεμπ και Κιμι και πολύ ωραίες μάχες στο τέλος.

Διαβάστε περισσότερα στο newslog.gr

Newslog – Αυτοκίνητο