Home > Αυτοκίνητο > H Volkswagen θέλει να γίνει “λιγότερο Γερμανική”, ενώ ετοιμάζει νέο λογότυπο

H Volkswagen θέλει να γίνει “λιγότερο Γερμανική”, ενώ ετοιμάζει νέο λογότυπο

H Volkswagen θέλει να γίνει “λιγότερο Γερμανική”, ενώ ετοιμάζει νέο λογότυπο

Λίγες ημέρες μετά τις διοικητικές ανακατατάξεις, την άμεση απομάκρυνση του Matthias Müller από CEO, και την προαγωγή του Herbert Diess στη θέση του, σήμερα ο διευθυντής marketing της εταιρείας, Jochen Sengpiehl, αποκάλυψε ότι η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να γίνει λιγότερο Γερμανική, έτσι ώστε να γίνει περισσότερο αρεστή σε ένα ευρύτερο κοινό.

Πιο συγκεκριμένα ο Sengpiehl είπε:

Η εταιρία δεν είναι σε καλή κατάσταση σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, και ένας λόγος αυτού είναι επειδή προσπαθούσε να είναι πολύ Γερμανική.

Ακόμα, ο Sengpiehl πρόσθεσε ότι το σκάνδαλο του dieselgate έκανε τα μοντέλα της Volkswagen λιγότερο ελκυστικά, και γι’αυτό η εταιρία πρέπει να γίνει πιο πολύχρωμη, ώστε οι άνθρωποι να διασκεδάζουν με τα προϊόντα της.

Για να γίνει η γερμανική εταιρία περισσότερο προσανατολισμένη στον καταναλωτή σκοπεύει να είναι περισσότερο δραστήρια στα κοινωνικά μέσα και την ψηφιακή διαφήμιση, ενώ μέσω αυτών των καναλιών θα γίνει και η προώθηση της τεχνολογίας και των ηλεκτρικών οχημάτων της. Με αυτό τον τρόπο προβολής, ο Sengpiehl αναφέρει ότι θα βοηθήσει να δικαιολογήσει τις υψηλότερες τιμές που έχουν τα αυτοκίνητα της Volkswagen.

Για να έχει το βέλτιστο αποτέλεσμα, η Volkswagen θα φτιάξει ειδικούς κόμβους μάρκετινγκ σε μεγάλες αγορές. Ο στόχος αυτών θα είναι να προσαρμόσουν το μήνυμα της εταιρείας σε συγκεκριμένες αγορές και να αντιδρούν γρήγορα στις μεταβαλλόμενες συνθήκες.

Τέλος, στις σχετικές ειδήσεις, ο Sengpiehl επιβεβαίωσε ότι η Volkswagen θα παρουσιάσει ένα νέο λογότυπο τον επόμενο χρόνο. Αυτό θα είναι σύμφωνο με την εποχή ώστε να φαίνεται καλύτερα στα αυτοκίνητα και στις οθόνες smartphone.

Οι υπευθυνοι της vw πρεπει να πανε μια βολτα απο τα συνεργεια…..εκει να δεις ποσο το διασκεδαζουν οσοι αγορασαν αυτοκινητο με το δικο της σημα.
Τρελη χαρα με την επιλογη τους….ο πραγματικος ορος της εννοιας του ξεπαραδιαζομαι!!!

Πολύ σωστός!! Οι τιμές είναι πραγματικά απαράδεκτες!! Αυτό είναι και ο λόγος που δεν πρόκειται να ξαναγοράσω αμάξι απο το group. Ενώ είμαι πολύ ευχαριστημένος απο το αμάξι, δεν πρόκειται να ξαναπάρω απο το group όταν για ένα Octavia Estate για αλλαγή τακάκια κοστίζει 200ευρώ όταν για το Hemi δίνω 60 ευρώ….

καλα και συ για τακακια στην vw?

καλα και συ για τακακια στην vw?

το ξέρω μαλακία, αλλά έφευγα εκτός Ελλάδος και δεν είχα χρόνο να το πάω αλλού. Που να το φανταστώ οτι θα το πλήρωνα για Bentley… Στο Hemi όμως στην αντιπροσωπεία που πήγε 60 ευρώ και οχι σε κάποιο τοπικό συνεργείο.

πες τα χρυσόστομε, octavia 5 1,8t τρέμει η ψυχή μου , όχι πόσο θα κάψει αλλά το σέρβις (αυτή η μέτρηση εργατώρας λες και πας σε γιατρό & δικηγόρο πολυεθνικής….)

Όντως την εργατοώρα την πληρώνεις σαν να χρησιμοποιείς άνθρωπο από το Harvard!! Ξεφτιλικια! Για να γελάσουμε χρεώνουν ΜΟΝΟ για να βγάλουν την ρόδα 15 ευρώ!

Διαβάστε περισσότερα στο newslog.gr

Newslog – Αυτοκίνητο