Home > Αυτοκίνητο > Indian FTR 1200: Όταν οι αμερικάνοι αγριεύουν…

Indian FTR 1200: Όταν οι αμερικάνοι αγριεύουν…

Indian FTR 1200: Όταν οι αμερικάνοι αγριεύουν…

Μια αμερικάνικη μοτοσυκλέτα που διαθέτει άγρια ομορφιά, που κουβαλάει σκόνη από αγώνες, που είναι καλοφτιαγμένη και που βγάζει 120 άλογα; Ναι, με την υπογραφή της Indian!

Όπως δείχνει ο πρόλογος, το ολοκαίνουργο FTR 1200 έρχεται να αλλάξει τον τρόπο που βλέπουμε τις αμερικάνικες μοτοσυκλέτες. Ας είναι καλά ο Τραμπ, που λέει ο λόγος, που έκανε πίσω από τον παραλογισμό των νέων δασμών σε εισαγόμενες ύλες και δεν κατέστρεψε τις Harley-Davidson και Indian μέσα από τις πολιτικές “προστασίας των ντόπιων” προϊόντων, γιατί οι μοτοσυκλέτες και των δυο εταιριών θα γίνονταν ακριβότερες στην ευρωπαϊκή αγορά, άρα και δυσπρόσιτες. Ολόφρεσκα έρχονται τα ευχάριστα νέα από το σαλόνι της Intermot στην Κολωνία, όπου μόλις παρουσιάστηκαν τα νέα FTR 1200/1200 S, με την εταιρία να ανοίγει ένα νέο δρόμο αλλά και μια νέα γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο, έτσι ώστε να ανταποκριθεί στην ήδη αυξημένη ζήτηση για το συγκεκριμένο μοντέλο.

Είναι κάτι σαν το Ducati Monster των Αμερικάνων, με παρεμφερή φιλοσοφία κατασκευής και με τη μπρουτάλ εικόνα των γυμνών εξαρτημάτων και του επιβλητικού δικύλινδρου V κινητήρα. Συνδυάστε μια μοτοσυκλέτα που είναι εμπνευσμένη από το ολοένα και δημοφιλέστερο στην Ευρώπη αγώνισμα του Flat Track (με πλαγιολισθήσεις σε χωμάτινες επίπεδες πίστες), με σπαρτιάτικο εξοπλισμό και όψη, με έναν καλό V-Τwin κινητήρα «στενής» περιεχόμενης γωνίας 60 μοιρών και 1203cc, που αποδίδει 120 hp στις 8.250 σ.α.λ. αλλά και εντυπωσιακά ποσά ροπής (11,5kgm, στις 6.000 σ.α.λ.). Oι κεφαλές του είναι 4βάλβιδες, οι εκκεντροφόροι δύο για κάθε κύλινδρο, το κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων και ο συμπλέκτης μερικής ολίσθησης. Αυτές οι τιμές, μαζί με μια συμπίεση 12,5:1 και ένα στροφαλοφόρο χαμηλής αδράνειας προϊδεάζουν για δυνατές επιταχύνσεις ανεξαρτήτως σχέσης. Ο κινητήρας συνοδεύεται από εξάτμιση 2-1-2 σχεδιασμένη έτσι ώστε να ικανοποιεί μάτι και αυτιά, εκπέμποντας καθαρό, μοναδικό ήχο ενός αυθεντικού αμερικανικού V-2.

Δύο τα μοντέλα

Η θέση οδήγησης είναι σπορ και ιδιαίτερη, με τα δύο μοντέλα να διαφέρουν βασικά στον εξοπλισμό, καθώς η βάση τους είναι η ίδια. Έτσι, τα FTR 1200 και 1200 S μοιράζονται, εκτός από τον κινητήρα, ένα καλοφτιαγμένο σωληνωτό πλαίσιο χωροδικτύωμα από σωλήνες χάλυβα. Όπως επίσης και ανάποδο πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 43 mm αλλά και ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo, που “δαγκώνουν” δίσκους διαμέτρου 320 mm! Στο μοντέλο “S” οι αναρτήσεις είναι πλήρως ρυθμιζόμενες, τόσο το πιρούνι όσο και το αμορτισέρ, ως προς την προφόρτιση, την απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς. Ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη υπάρχει ένα «ψεύτικο» ρεζερβουάρ, καθώς το πραγματικό, χωρητικότητας 13 λίτρων, βρίσκεται στρατηγικά τοποθετημένο κάτω από τη σέλα για να ευνοηθεί η μοτοσυκλέτα από χαμηλότερο κέντρο βάρους και μια πιο κεντρική κατανομή-τοποθέτηση του βάρους. Όπως και με το αγωνιστικό FTR750 Flat Track της Indian, που έχει σαρώσει αγώνες και πρωταθλήματα στις ΗΠΑ, το φιλτροκούτι είναι τοποθετημένο απευθείας πάνω στον κινητήρα για να βελτιστοποιήσει τη ροή αέρα και να μεγιστοποιήσει την ισχύ.

Εν τω μεταξύ τα ελαστικά είναι Dunlop DT3-R, που δημιουργήθηκαν πρόσφατα και τα οποία ταιριάζουν απόλυτα με τη φιλοσοφία του μοντέλου. Είναι τοποθετημένα σε τροχούς 19 και 18 ιντσών μπροστά και πίσω αντίστοιχα, με τις ζάντες να είναι χυτές και όχι ακτινωτές. Εκτός από την χαρακτηριστική σχεδίαση των νέων Indian υπάρχουν πολλά αξιόλογα περιφερειακά εξαρτήματα και τεχνολογίες, που δημιουργούν δυο ενδιαφέρουσες μοτοσυκλέτες συνολικά. Με τιμόνι ProTaper αλουμινίου, όμορφο προβολέα LED, θύρα USB για γρήγορη φόρτιση κινητών συσκευών, αλλά και σύστημα cruise control στο στάνταρ εξοπλισμό. Στο 1200 S υπάρχουν επιπρόσθετα μια οθόνη αφής LCD 4,3” με συμβατότητα Bluetooth (αναλογική οθόνη έχει το απλό 1200), σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (traction control) και τρία riding modes (Sport, Standard, Rain) με διαφορετικά επίπεδα ελέγχου πρόσφυσης για το κάθε ένα από αυτά. Το βάρος των FTR παραγωγής δεν έχει καμία σχέση με αυτό του αγωνιστικού, αφού ξεπερνά τα 220 κιλά. Εκτός του ότι το Indian FTR 750 ζυγίζει 50 τουλάχιστον λιγότερα, έχει 4άρι σασμάν, συμβατικό(!) πιρούνι της Ohlins και διαφορετικό-αγωνιστικό κινητήρα. Α ναι, κοστίζει και 50,000 ευρώ…

Χρώματα και αφίξεις

Tο FTR 1200 θα είναι διαθέσιμο σε χρωματισμό Black Thunder, ενώ το 1200 S θα είναι σε Red Steel Gray, Titanium Metallic Black Thunder, καθώς και στα αγωνιστικά χρώματα των Race Replica του εργοστασίου. Και τα δύο μοντέλα θα φτάσουν στην αγορά κατά το πρώτο εξάμηνο του 2019 και σε τιμές που δεν έχουν ακόμη επιβεβαιωθεί για τη χώρα μας. Για την Αμερική, όπου λογικά η διάθεση θα γίνει νωρίτερα, οι τιμές που έχουν ανακοινωθεί είναι 13.000 δολάρια για το απλό FTR και 15.000 για το S.

Πηγή motorbike.gr

Διαβάστε περισσότερα στο newslog.gr

Newslog – Αυτοκίνητο