Home > Αυτοκίνητο > O Alex Zanardi δοκίμασε την τροποποιημένη M4 DTM στο Dingolfing

O Alex Zanardi δοκίμασε την τροποποιημένη M4 DTM στο Dingolfing

O Alex Zanardi δοκίμασε την τροποποιημένη M4 DTM στο Dingolfing

Φέτος, μετά από πολλά χρόνια, τρόπον τινά, έχει επιστρέψει ο “θεσμός” των guest εμφανίσεων στο DTM. Την αρχή έκανε ο Mattias Ekström, o οποίος τον περασμένο Γενάρη επισημοποίησε την απόσυρσή του από το πρωτάθλημα μετά από 17 χρόνια αδιάλειπτης παρουσίας. Στον πρώτο γύρο του DTM στην πίστα του Hockenheim, αγωνίστηκε-εκτός συναγωνισμού- για τελευταία φορά μπροστά στους φιλάθλους με ένα RS 5 DTM, ειδικά βαμμένο για αυτόν. Τον ερχόμενο Αύγουστο, τη σκυτάλη θα πάρει ο Alex Zanardi που θα αγωνιστεί με την έβδομη M4 DTM στο grid (ειδικά διαμορφωμένη στις ανάγκες του Ιταλού) στο Μisano και στους πρώτους νυχτερινούς αγώνες στην ιστορία του DTM. To Σεπτέμβρη, στον ένατο γύρο του πρωταθλήματος στο Spielberg, o πεντάκις παγκόσμιος πρωταθλητής του WRC, Sebastian Ogier, θα πάρει γεύση από τα αγωνιστικά του DTM στο Red Bull Ring κι ο Γάλλος θα βρεθεί πίσω από το τιμόνι μιας Mercedes C 63 DTM.

Σίγουρα, όμως, το ενδιαφέρον έχει επικεντρωθεί στις προσπάθειες προετοιμασίας του Zanardi, αφού, μετά το τρομακτικό του ατύχημα στο Lausitzring το 20ο1, ο Ιταλός ακρωτηριάστηκε και στα δυο του πόδια. Οι συνθήκες, ιδιαίτερες, αλλά, όπως έχει αποδείξει πολλάκις στο παρελθόν, ο 51-χρονος Zanardi έχει ξεπεράσει κάθε δυσκολία και αποτελεί πρότυπο για όλους. Έτσι, λοιπόν, ο Ιταλός βρέθηκε πίσω από το τιμόνι μιας τροποποιημένης M4 DTM στις εγκαταστάσεις της βαυαρικής εταιρείας στο Dingolfing και η ειδοποιός διαφορά από τις προηγούμενες δοκιμές σε αγωνιστικό του DTM, πάντα με την BMW, ήταν ότι ο Zanardi οδήγησε χωρίς τα προσθετικά του πόδια.

O Zanardi θα μπορεί να χειρίζεται το γκάζι και το φρένο με τα χέρια, μέσω ειδικών μοχλών και δήλωσε ότι είναι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα και ακόμα, αισθάνεται πιο άνετα χωρίς τα προσθετικά του πόδια.

Ο τρόπος με τον οποίο λειτουργούν τα προσθετικά μου πόδια είναι να παραμένουν στη θέση τους χάρη σε ένα είδος κενού και αυτό φυσικά δεν επιτρέπει καμία διαπνοή. Αλλά, τα άκρα είναι το “ψυγείο” του σώματός μας. Χάνουμε τη θερμοκρασία με την κυκλοφορία του αίματος στα άκρα – έτσι όταν φορώ τα προσθετικά πόδια μου είμαι σαν κινητήρας χωρίς σύστημα ψύξης. Και αυτό δεν βοηθάει όταν είμαι στο εντός του αυτοκινήτου, όπου η θερμοκρασία συχνά ανεβαίνει πάνω από ένα αξιοπρεπές όριο.

Όταν ξεκινήσαμε να μελετάμε το project Daytona 2019, είπα στους μηχανικούς ότι αυτή ήταν η κύρια αλλαγή που έπρεπε να δούμε. Και όταν μου προσφέρθηκε να οδηγήσω την Μ4 DTM στο Misano, είχαμε ήδη κάνει αρκετή πρόοδο για να πιστέψουμε ότι, το να οδηγώ χωρίς τα προσθετικά πόδια μου, θα μπορούσε επίσης να βοηθήσει το γεγονός αυτό στην απόδοση.

Το πλεονέκτημα που οδηγώ με αυτόν τον τρόπο, φυσικά, γίνεται όλο και μεγαλύτερο με κάθε γύρο. Δεν μπορείτε να φανταστείτε τη διαφορά! Είμαι λοιπόν βέβαιος ότι αυτό θα είναι επίσης μια καλύτερη επιλογή για τις δύο αγώνες μιας ώρας στο Misano με τη BMW M4 DTM.

Ο Ιταλός πρόσθεσε ότι η συμμετοχή του σε αγώνες χωρίς τη χρήση των προσθετικών του άκρων δεν θα προκαλούσε προβλήματα, όταν, για παράδειγμα, αναγκαστεί να εγκαταλείψει το αγωνιστικό του σε περίπτωση ενός ατυχήματος, αλλά και ούτε θα ήταν τροχοπέδη, από την άλλη, στην είσοδο του σε αυτό.

Γενικά, είναι μια καλύτερη επιλογή (σ.σ. η μη χρήση των προσθετικών μελών), αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι, αν ποτέ αποφασίσω να οδηγώ και πάλι με τα προσθετικά πόδια μου, δεν θα ήταν ασφαλές. Φυσικά πήραμε σοβαρά υπόψη όλες τις πτυχές, γιατί θέλαμε να είμαστε απόλυτα ασφαλείς, όχι μόνο για τον εαυτό μου, ούτε για τη BMW ή περισσότερο για άλλους ανθρώπους, απλά επειδή είναι αυτό που πρέπει να κάνουμε σε αυτό το επίπεδο. Επίσης, δεν θα ξεκινούσαμε αυτή τη νέα περιπέτεια, αν δεν πιστεύαμε ότι είμαστε καλυμμένοι από πλευράς ασφάλειας.

Διαβάστε περισσότερα στο newslog.gr

Newslog – Αυτοκίνητο