Home > Αυτοκίνητο > Range Rover Velar: Με 300 ίππους και βενζίνη είναι… καλύτερα

Range Rover Velar: Με 300 ίππους και βενζίνη είναι… καλύτερα

Range Rover Velar: Με 300 ίππους και βενζίνη είναι... καλύτερα

Του Βασίλη Σαρημπαλίδη

       

H Land Rover είναι μία μάρκα που σίγουρα δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητη. Κάθε μοντέλο της Το Velar σε όποια έκδοση και να αποκτήσεις θα ξέρεις πως είναι ένα αυτοκίνητο – έργο τέχνης…γκάμας είναι επιβλητικό, διαθέτει το δικό του χαρακτήρα και καταφέρνει να συνδυάζει τις δυνατότητες εντός – εκτός δρόμου και φυσικά την πολυτέλεια.

Τελευταίο δημιούργημα της βρετανικής σχολής είναι το Velar, που σε κερδίζει με την πρώτη ματιά, από όποια πλευρά και να το κοιτάξεις. Καλύτερα θα λέγαμε να… θαυμάσεις, καθώς σχεδιαστικά είναι ένα έργο τέχνης. Μία άποψη που την είχαμε από την πρώτη στιγμή που ήρθαμε σε επαφή με το αυτοκίνητο, όταν είχε πατήσει στην Ελλάδα πριν από έναν περίπου χρόνο.

Δείτε το Range Rover Velar P300 (camera: Νίκος Χριστοφάκης)

Βενζίνη, επιδόσεις, ικανοποίηση

Αυτή τη φορά στα χέρια μας είχαμε την έκδοση με τον κινητήρα βενζίνης των 2.0 λίτρων και τους 300 ίππους. Αν και ένα τέτοιο μηχανικό σύνολο μπορεί να φαντάζει μικρό για ένα Range Rover που το βάρος του αγγίζει τα 1.884 κιλά στην πράξη είναι ένα από τα ιδανικά για να ευχαριστηθείς αυτό το σπορ Το επιβλητικό SUV των σχεδών δύο τόνων σε βάρος έχει τελική 234 χλμ./ώρα…SUV που έχεις στα χέρια σου. Άλλωστε τα νούμερα είναι αυτά που λένε την αλήθεια και στην περίπτωση της έκδοσης P300 η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα έρχεται σε μόλις 6.2 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 234 χλμ./ώρα.

Σημαντικό στοιχείο που δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο είναι τα 400Nm ροπής που καταλαβαίνεις όταν κινείσαι στο δρόμο και βυθίζεις το πόδι στο πάτωμα. Εκεί το Velar βρυχάται και ικανοποιεί τις άγριες ορέξεις του οδηγού…

Σε γενικές γραμμές στο δρόμο, το Velar, συμπεριφέρεται ως ένα απλό σπορ επιβατικό και όχι ως ένα όχημα ελευθέρου χρόνου. Εκτός δρόμου δεν χρειάζεται και πολλές συστάσεις καθώς ως γνήσιο Range Rover ψάχνει αντιπάλους που στην περίπτωση του είναι λίγοι…

Εσωτερικό από άλλον… πλανήτη

Εκεί όμως που ποντάρουν οι Βρετανοί με το Velar δεν είναι στα αυτονόητα για ένα Range Rover που Μπαίνεις στην καμπίνα και αντιλαμβάνεσαι με το καλημέρα, με τι έχεις να κάνεις…έχει να κάνει με την ομορφιά, την επιβλητικότητα και τις δυνατότητες εκτός δρόμου. Το βάρος λοιπόν έχει πέσει στην τεχνολογία με τα συστήματα συνδεσιμότητας και διασκέδασης να είναι τόσο εντυπωσιακά που κεντρίζουν το ενδιαφέρον των επιβατών.

Ελάχιστα δευτερόλεπτα χρειάζεται να περάσουν για να το καταλάβεις, καθώς οι οθόνες υψηλής ευκρίνειας στην κεντρική κονσόλα μαζί με την ψηφιακή οθόνη του πίνακα οργάνων σε βάζουν κατευθείαν στο… νόημα για το πως θα είναι από εδώ και πέρα τα εσωτερικά των αυτοκινήτων.

Πάει παντού είναι και άνετο…

Ψάχνοντας διαπιστώνεις πως αυτά που σκεφτόσουν αλλά και ονειρευόσουν ότι μπορεί να έχει ένα αυτοκίνητο απλά… υπάρχουν, ενώ οι ανέσεις και οι επιθυμίες γίνονται πράξη αρκεί να μάθεις να Το Velar είναι ένα αυτοκίνητο με όλες τις ανέσεις που θα σου κάνει και όλα τα χατήρια….χρησιμοποιείς το σωστό «κουμπί» σε μία από τις οθόνες. Να σημειώσουμε επίσης πως το περιβάλλον στην καμπίνα διαμορφώνεται ανάλογα με τις ανάγκες και τα γούστα των επιβατών.

Το εσωτερικό γενικότερα είναι τόσο ευχάριστο, και σύγχρονο που η διάθεση όταν οδηγείς ή είσαι επιβάτης ανεβαίνει κατακόρυφα. Αυτό άλλωστε είναι και το νόημα σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, να περνά καλά ο οδηγός όσο κακή διάθεση και αν έχει…

Τέλος αξίζει να σημειώσουμε πως το Range Rover Velar το οποίο εφοδιάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων έχει τη δυνατότητα να κινηθεί μέσα σε νερό ύψους 65 εκατοστών χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα ενώ μπορεί να τραβήξει τρέιλερ βάρους 2,4 τόνων.

Η τιμή του ξεκινά από τα 80.400 ευρώ.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Range Rover Velar παατήστε ΕΔΩ

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Range Rover Velar P300 
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.997 (βενζίνη)
Ισχύς (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 300/-
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 400/-
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 6,2 δευτ.
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 234
Μέση Κατανάλωση 8,3 λτ./100 χλμ.
Εκπομπές Ρύπων CO2 189 γρ./χλμ
Τέλη Κυκλοφορίας 525,42 ευρώ
Μήκος (μέτρα) 4,803
Πλάτος (μέτρα) 2,041
Ύψος (μέτρα) 1.685 Βάρος (κιλά) 1.884
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 673
 Τιμή (από…)
80.400 ευρώ

Διαβάστε περισσότερα στο newslog.gr

Newslog – Αυτοκίνητο