Home > Αυτοκίνητο > Red Bull: Η πραγματική μας ταχύτητα φάνηκε στο δεύτερο μισό

Red Bull: Η πραγματική μας ταχύτητα φάνηκε στο δεύτερο μισό

Red Bull: Η πραγματική μας ταχύτητα φάνηκε στο δεύτερο μισό

Μετά από τις κατατακτήριες του Σαββάτου και μετά από το πρώτο stint της Κυριακής, η Red Bull δύσκολα θα περίμενε πως θα ανέβαινε στο βάθρο. Ωστόσο, το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας και το αργό pit stop του Sebastian Vettel έφεραν τον Max Verstappen στην τρίτη θέση, εκεί που παρέμεινε μέχρι το τέλος, παρόλο που τραυμάτισε την εμπρός πτέρυγα μετά από την επαφή του με τον Lance Stroll.

Η ανταγωνιστικότητα της RB14 δεν ήταν στα καλύτερα δυνατά επίπεδα, όπως άλλωστε μαρτυρά και η διαφορά των 26 δευτερολέπτων του Verstappen από τον Lewis Hamilton. Παρ’ όλα αυτά, ο Christian Horner ισχυρίζεται ότι το μονοθέσιο ήταν γρήγορο στο δεύτερο μισό του αγώνα, με τη μέση γόμα, αφού οι οδηγοί του είχαν παρόμοιο ρυθμό με τον Hamilton, με τον Daniel Ricciardo να γράφει το ταχύτερο πέρασμα, ωστόσο αξίζει να αναφέρουμε ότι ο πιλότος της Mercedes δεν είχε λόγο να πιέζει αφού στην ουσία οδηγούσε για να φτάσει στον τερματισμό.

Είδαμε ξανά τη δυναμική του μονοθεσίου με τον Daniel, από τη στιγμή που είχε καθαρό αέρα μπροστά του έγραφε τους ταχύτερους γύρους του αγώνα. Η θέση στην πίστα είναι τα πάντα σε μια τέτοια πίστα. Δυστυχώς, η ζημιά έγινε το Σάββατο και αυτό θυσιάζει τον αγώνα σου την Κυριακή σε μια πίστα όπως αυτή.

Κοιτώντας τον ρυθμό του μονοθεσίου, φαινόταν πως είναι παρόμοιος με αυτόν του Lewis, ειδικά στο δεύτερο μισό του αγώνα. Έτσι, το πρόβλημα είναι ότι, όταν μπλέκεις στην κίνηση, κάνεις κακό στο μονοθέσιο. Όταν έχεις καθαρό αέρα μπροστά σου, είναι πιο εύκολο να κάνεις διαχείριση.

Συνήθως, το τρίτο κομμάτι στο Circuit de Barcelona-Catalunya είναι ένα δείγμα των ικανοτήτων των μονοθεσίων στις αργές στροφές. Η RB14 ήταν πολύ γρήγορη εκεί, γι’ αυτό και ο επί κεφαλής των Αυστριακών θέλει να πιστεύει ότι η ομάδα του μπορεί να είναι πολύ γρήγορη στο Μονακό.

Είναι πάντα ένας εύλογος δείκτης εδώ, αλλά δεν είναι τα πάντα. Ωστόσο, το μονοθέσιο θα πρέπει να είναι ανταγωνιστικό στο Μονακό.

Διαβάστε περισσότερα στο newslog.gr

Newslog – Αυτοκίνητο