Home > Αυτοκίνητο > Tα πιο συγκλονιστικά αυτοκίνητα του 2017

Tα πιο συγκλονιστικά αυτοκίνητα του 2017

Tα πιο συγκλονιστικά αυτοκίνητα του 2017

Εδώ και μπόλικο καιρό, η ρήση “κάθε πέρσι και καλύτερα” έχει αποκτήσει βαρύτητα μεγαλύτερη κι από του Κρόνου. Κάθε χρόνο στέλνουμε στα τσακίδια γιορτάζουμε ανακουφισμένοι το πέρας του ημερολογιακού έτους, μόνο και μόνο για να βρεθούμε να το λησμονούμε 364 μέρες αργότερα. Καλή ώρα το 2016, γνωστό και ως “θεριστής”. Κάναμε τον σταυρό μας όταν παρήλθε, εναποθέσαμε τις ελπίδες μας στο ’17 και -κάνοντας το ταμείο αυτές τις μέρες- διαπιστώνουμε πως μάς έστειλε έναν μεγαλοπρεπέστατο κουβά.

Από πλευράς αυτοκινήτων, τουλάχιστον, παράπονο δεν είχαμε. Όλη η χρονιά κύλησε με εντυπωσιακά νέα μοντέλα, τεχνολογία, γκάζι, πλευρικά και κάθετα G, μα -κυρίως- νέφος από καμένο ελαστικό. 10 τετράτροχα κατάφεραν και ξεχώρισαν μέσα από το σύννεφο, για να ατενίσουμε το 2018 με προσμονή και αγωνία. Μιλάμε για μοντέλα που κυκλοφόρησαν το 2017, οπότε υπάρξεις του στυλ AMG Concept One , Aston Martin Valkyrie που παρουσιάστηκαν αλλά δεν είναι διαθέσιμα ακόμα, θα τα δούμε εδώ του χρόνου με υγεία.

O δάσκαλος της Porsche 718 Boxster/Cayman; Αν κρίνουμε από τα πρώτα reviews, γιατί όχι;
Η αναγέννηση της πρώτης πρωταθλήτριας WRC στην ιστορία εμμένει στα βασικά: χαμηλό βάρος (μόλις 1.080 η βασική έκδοση), μακριά από ηλεκτρονικούς “μάγιστρους” στο στήσιμο (διπλά ψαλίδια μπρος-πίσω με φιξ ελατήρια/αμορτισέρ) και υπερβολές στα “πατούμενα” (ζάντες 17″ η βασική, 18″ η Premiere Edition με πέλμα 205/40 εμπρός – 235/40 πίσω) και ιπποδύναμη σε ανθρώπινα επίπεδα (250 ίπποι από 1.800 κυβικά).

Ξάφνου, οι 19/20αρες των Cayman/ Cayman S, τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και τα 350 άλογα του υπετροφοδοτούμενου boxer αρχίζουν να φαντάζουν overkill. Μέχρι να κερδίσει ή να χάσει στην απευθείας σύγκριση, η Α110 δικαίως συλλέγει θαυμασμό. Για τον σεβασμό, ο χρόνος θα δείξει.

Εν αναμονή της ολοκαίνουργιας Vantage, η DB11 αποτελεί την πρωθιέρεια του στυλ. Αναντίρρητα το πιο κομψό αυτοκίνητο που μπορείς να αγοράσεις αυτή τη στιγμή, με αεροδυναμική μελέτη που καθιστά περιττές τις αεροτομές και λοιπά εξογκώματα του ανέμου, ο διάδοχος της DB9 διαθέτει το απαιτούμενο σθένος (twinturbo V12 5.2 και V8 4 λίτρων, 610 και 510 ίππων αντίστοιχα) για να “καταπίνει” ηπείρους.

Παρότι “νταρντάνα” (2 τόνοι παρά κάτι η V12, 114 κιλά κάτω η V8), δεν θα αρνηθεί τους χορούς σε ορεινά μονοπάτια, αρκεί να υπάρχει χώρος να απλώσει τα κάλη της. Απρόσμενα ευχάριστη και σε πίστα, μας κάνει να ονειρευόμαστε το οδηγικό ποιόν της μικρότερης και ισχυρότερης Vantage. Μέχρι τότε, “βολευόμαστε” με το – εν πολλοίς βασισμένο στο- αυτοκίνητο του James Bond.

Θα μπορούσε κάλλιστα να είναι το νέο RS5, ειδικά σε Sonoma Green. Δες χρωματάκι

Ωστόσο, δεν παύει να είναι – απλά – ένα ακόμα πολύ γρήγορο Audi. Το Α8, αντίθετα, είναι ΤΟ Audi. Για την ακρίβεια, δεν θα ήταν υπερβολή να λέγαμε πως αποτελεί τον ορισμό του καλύτερου αυτοκινήτου στον κόσμο, εκθρονίζοντας την Mercedes S Class.

Για τις τεχνολογίες που κάνουν το Enterprise να φαντάζει Yugo (έστω με αναπτήρα) μπορείς να διαβάσεις αναλυτικά εδώ. Ξεχωρίζει η ενεργή ανάρτηση με έναν ηλεκτροκινητήρα 48 volt σε κάθε τροχό, η τετραδιέυθυνση και η πλατφόρμα Audi Space Frame, η οποία χρησιμοποιεί 4 διαφορετικά δομικά υλικά και 14 διαδικασίες μέχρι την τελική μορφοποίησή της. A, και το εσωτερικό – control room του Αρχιτέκτονα από το Matrix.

H επιστροφή της “βασίλισσας”. Κάθε νέα “Μ” είναι είδηση, αλλά η Μ5 πάντα θα κατέχει ξεχωριστή θέση στις καρδιές μας. Θες λόγω της πρώτης γενιάς που προήλθε από την Μ1; Θες για την εμβληματική Ε39 ή την απόκοσμη Ε60; Η Μ5 ήταν, είναι και ελπίζουμε να παραμείνει η αρχηγός στο βαυαρικό μελίσσι.

Επειδή ανησυχήσαμε πως 600 ίπποι από 4.4 διπλοτουρμπισμένα λίτρα θα έχουν πρόβλημα να “σπάσουν” την ουρά -ελέω ιερόσυλης (λέγαμε) τετρακίνησης-, ο Timo Glock επαναφέρεις τις αρτηρίες μας στην θέση τους

Έπειτα από πολύμηνες οχλήσεις με καρέ και φωτογραφίες (βλέπε teasing), η Dodge εδέησε να αποκαλύψει το ισχυρότερο και πλέον παρανοϊκό muscle car που τρομοκράτησε τους δρόμους. Η περιγραφή και μόνο προϊδεάζει.

Ένα οκτακύλινδρο μακελειό 800+ ίππων στον στρόφαλο (830 μετρήθηκε με 98αρα βενζίνη, κοντά στα 870 υπολογίζεται με αγωνιστική 100+), με μοναδικό σκοπό την εξαΰλωση κάθε δύσμοιρου που θα στηθεί δίπλα του στο 400αρι. Στα 9.65″ σταμάτησε τα χρονόμετρα όταν δοκιμάστηκε από τον NHRA, όπερ μεταφράζεται σε παγκόσμιο ρεκόρ για αυτοκίνητο (και υπεραυτοκίνητο) παραγωγής. Με μια σημαία του Νότου στην οροφή και το “01” στις πόρτες, το απαύγασμα της αμερικανίλας.

H – ούτως ή άλλως περιορισμένη – παραγωγή της LaFerrari σταμάτησε. Το Μαρανέλο, όμως, δεν μπορούσε να μείνει χωρίς εκπρόσωπο στην κατηγορία έχω-ένα-σύμπαν-άλογα-γιατί-μπορώ. Έτσι, πήρε τον κινητήρα εσωτερικής καύσης του hypercar και τον τοποθέτησε κάτω από το καπό του νέου της GT. Σημειωτέον, ήδη από την F12 και την hardcore αδερφή της tdf, οι φωνές έλεγαν πως τα άτια παραήταν πολλά. Kαι μιλάμε για 740 ίππους.

Η απάντηση των Ιταλών; 800 μανιασμένα άλογα στις 8.500 στροφές από 6.5 λίτρα και δικό τους το ρεκόρ για τον ισχυρότερο ατμοσφαιρικό κινητήρα παραγωγής όλων των εποχών . Για όσους (όλοι, δηλαδή) πεθύμησαν νότες από εποχή V12 στην F1. Η Superfast θέλει να είναι gt, supercar, muscle car και καθημερινό αυτοκίνητο σε 1. Τα καταφέρνει περίφημα σε κάποιους ρόλους, λιγότερο σε άλλους, πλήρως σε αυτόν της ονείρωξης.

Αντιθέτως, ο “αιώνιος” αγωνιστικός νταλκάς της Ferrari ξέρει πολύ καλά τι είναι. Ένα αυτοκίνητο που εξελίχθηκε πρώτα με γνώμονα τις νίκες στο Le Mans και μετά για να βγάλει πινακίδες. Ένα τρικ που προκάλεσε την αντίδραση των Porsche, Ferrari και Corvette, που βρέθηκαν με αγωνιστικές εκδόσεις μοντέλων δρόμου να συναγωνίζονται ένα στοχευμένο “όπλο”.

Οι υπόλοιποι είμαστε ευγνώμονες για το νέο GT, ακόμα κι αν δεν μπορούμε να το αγοράσουμε. Ή και να μπορούσαμε, μηνύσεις θα τρώγαμε αν δεν το κρατάγαμε. Εαν χαλιέσαι από τον -κατά 60% ίδιο με αυτό του Raptor- μοτέρ, ορίστε ένα video με την εμπλοκή του Track Mode για να μπει καλά ο νέος χρόνος

Ακόμα και αυτοκινούμενο τελάρο να ήταν, με τέτοιο όνομα δεν θα μπορούσε να λείπει. Πόσω μάλλον όταν πρόκειται για μια Chevrolet Camaro ZL1 1.000 ίππων (βγαίνει και σε οικονομική συσκευασία των 850), με σκοπό να ξορκίσει τα δαιμόνια του Challenger Demon.

 

Ξέρω, είναι παντού κι ενδεχομένως έχεις βαρεθεί να διαβάζεις για αυτό. Έλα μου, όμως, που είναι το ταχύτερο GTi της αγοράς και το πιο γρήγορο μπροστοκίνητο της ιστορίας. Υπομονή. Τέτοια μέρα του χρόνου, μάλλον θα μιλάμε για το νέο Megane RS. Μέχρι τότε, ιδού ο γύρος του Type R στο Nurburgring

“Μήπως είμαι τρελός, μήπως τα ‘χω χαμένα;” θα αναρωτιέσαι. Πού πάει το Kia με τις Ferrari και τις Lambo; Είμεθα δίκαιοι και αποδίδουμε τα του Καίσαρος, σε μια εταιρία που μέχρι πριν λίγα χρόνια κατασκεύαζε τα Pride, Shuma και Sephia.

Πλέον η Kia προσφέρει διτούρμπινα V6, πισωκίνητα σεντάν και το Stinger είναι από τα καλύτερα της κατηγορίας. 365 ίππους στις 45.000 δολάρια (εννοείται in the USA) που να μπορούν να κουβαλήσουν με άνεση την οικογένεια, σπανίζουν. Για αυτό και ήδη ξεπουλάει στην Αμερική, με κάποιες αντιπροσωπείες να αισχροκερδούν φορτώνοντας “καπέλο” στην τιμή. Εμείς Cee’d GT και πολύ μας είναι.

Kακές γλώσσες υποστηρίζουν πως οι Lamborghini έχουν χάσει μεγάλο κομμάτι του χαρακτήρα τους, με ταυτόχρονη αλλοίωση του DNA από τα γερμανικά φύλα. Ας εξετάσουμε την κορυφαία έκδοση της Huracan.

Συγκλονιστική εμφάνιση; Check. Επιδόσεις που σε κάνουν να δακρύζεις; Check. Συμπεριφορά που κόβει πόδια; Not check. Ταχύτητα που κόβει πόδια ανταγωνιστών; Check. Προκαλεί σάλο και αντιδράσεις; Check. Είναι πραγματική Lamborghini; Check mate.

Ο διάδοχος του Tesla Model S στη ζαλούρα αρχ…στην ποικιλία YouTubing που το θέτει αντιμέτωπο με τον Flash, τον Quicksilver και την Cheetara για τον τίτλο του πιο σκληρού dragster-α.

Τύποις supercar, με επιδόσεις hypercar και χωροχρονικά εκφυλιστική ταχύτητα που εκθέτει ακόμα και την P1, η 720S αντιμετωπίζει τους αντιπάλους της με την στυγνή κυνικότητα των αριθμών: 0-100 σε 2.6″, 0-200 σε 7.2, 0-300 σε 19.4″. Adios…

Οι άνθρωποι της Porsche υποστηρίζουν πως οι χρόνοι στο Nurburgring δεν τους ενδιαφέρουν. Και τους πιστεύουμε, όσο πιστεύαμε τον Ρόι Κιν όταν έλεγε πως σακάτευε αντιπάλους κατά λάθος.

Δύο φορές έχουν προκληθεί οι Γερμανοί, ισάριθμες φορές απάντησαν με τον ίδιο τρόπο. To 2010 επιστρατεύτηκε η πρώτη γενιά της GT2 RS για να συνετίσει το Nissan GT-R. Μια επταετία αργότερα, ήταν η σειρά της διαδόχου να επαναφέρει την τάξη στα αμπελοχώραφα της Porsche. 700 άλογα και 6.47.3″ αποδείχτηκαν αρκετά για να ξεκουβαλήσει η Huracan Performante από την καρέκλα του Υπουργείου Ταχύτητας.

Διαβάστε περισσότερα στο newslog.gr

Newslog – Αυτοκίνητο